سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
قاسم شریفی - سمنان

حوزه/ شریفی گفت: رابطه بین سازمان و ارباب رجوع و کیفیت آن در ارتقاء سرمایه اجتماعی هر سازمان موثر است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، قاسم شریفی، در حاشیه حضور در کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) استان سمنان اظهار داشت: این مسئله که با نگاه تعاملی در راستای حل مشکلات نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه گام برمی دارید، امری ارزشمند است.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری سمنان تصریح کرد: رابطه بین سازمان و ارباب رجوع و کیفیت آن در ارتقاء سرمایه اجتماعی هر سازمان موثر است و از ابتدای انقلاب تا کنون این مهم بعنوان یکی از وظایف ما تعیین شده و مسئول پیگیری و رسیدگی به مطالبات و درخواستهای مردم هستیم.

وی با بیان اینکه اقناع و جلب رضایت ارباب رجوع و رعایت حقوقی شهروندی و شناخت مشکلات و چالش های آنان و رفع آن، از مهم ترین نکاتی است که به دستگاه ها ابلاغ شده است، افزود: اطمینان داریم دستگاه های اجرایی نیز در این راستا گام برداشته و در جهت جلب رضایتمندی عمومی مردم می کوشند و ترویج فرهنگ پاسخگویی یکی از اهداف ما در برگزاری ملاقات های عمومی با مردم و ارباب رجوع است.

شریفی خاطرنشان کرد: اینکه با ابتکاری جدید کمیته امداد بدون درخواست نیازمندان در منزل این عزیزان حضور یافته و مشکلات آنان را پیگیری می‌کنند ارزشمند است و مهم است که دیگر دستگاه ها نیز این امر را الگو قرار دهند.

وی با بیان اینکه نظارت بر دستگاه های شهرستانی و عملکرد آنها، یکی دیگر از اهداف برگزاری ملاقات های عمومی است و حضور مردم برای ذکر درخواست و ایجاد روحیه مطالبه گری در آنان، نشان از عملکرد مطلوب ما در جهت جلب اعتماد و اطمینان آنها به رسیدگی امورشان است، گفت: تقویت اعتماد مردم و افزایش سرمایه اجتماعی ان‌شاءالله با برگزاری فعالیت های این گونه ارتقاء یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha