جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اربعین

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: با توجه به وضعیت بحرانی اصفهان در زمینه شیوع کرونا، هیچ برنامه‌ای برای روز اربعین در بقاع متبرکه استان اصفهان برگزار نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان به نقل از اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام محمدحسین بلک در خصوص برنامه‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان برای برگزاری مراسم اربعین حسینی، اظهار کرد: در این زمینه اداره اوقاف با توجه به مصوبات ستاد استانی مقابله  کرونا برنامه‌ریزی می‌کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان افزود: تاکنون و براساس مصوبات ستاد استانی مقابله با  کرونا مصوب شده هیچ‌گونه راهپیمایی و جابجایی در هیئت‌ها صورت نگیرد و هیچ برنامه‌ای تاکنون برای روز اربعین در بقاع متبرکه استان اصفهان پیش‌بینی نشده است.

وی با بیان اینکه چنانچه ستاد استانی مقابله با  کرونا مصوب کند مراسم روز اربعین را بدون دسته‌روی و پیاده‌روی در برخی از اماکن می‌توان برنامه‌ریزی کرد، اضافه کرد: اما تاکنون در این زمینه نیز هیچ برنامه‌ای در نظر نگرفته شده است.

 حجت الاسلام بلک بیان داشت: با توجه به وضعیت بحرانی اصفهان در زمینه شیوع کرونا، هیچ برنامه‌ای برای روز اربعین در بقاع متبرکه استان اصفهان برگزار نخواهد شد.

وی با بیان اینکه بقاع متبرکه استان اصفهان در فضای مجازی نیز برنامه‌ای نخواهد داشت، گفت: این برنامه‌ها نیز تولید نخواهد شد و از برنامه‌های صدا و سیما در این زمینه استفاده خواهیم کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha