شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نماز

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه زهرائیه نجف آباد از برگزاری دوره‌ی آموزشی، ویژه مهارت افزایی دانش آموختگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، مدیر مدرسه علمیه زهرائیه نجف آباد از برگزاری دوره‌ آموزشی ویژه مبلغین و دانش آموختگان این مدرسه با همکاری مرکز تخصصی نماز شهرستان نجف آباد خبر داد.

خانم شهناز امیرخانی گفت: دوره‌ آموزشی مهارت افزایی با عنوان «تربیت عبادی فرزند و شیوه های دعوت آنها به نماز» ویژه دانش آموختگان و مبلغان مدرسه علمیه زهرائیه نجف آباد با دعوت از استاد محمد کاظمی، استاد مرکز تخصصی نماز و کارشناس صدا و سیما و مؤلف کتاب شیوه های دعوت به نماز برگزار خواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه زهرائیه نجف آباد ضرورت برگزاری دوره های توانمندی دانش آموختگان را یادآور شد و گفت: مهارت افزایی طلاب فارغ التحصیل از جمله مواردی است که باید با جدیت دنبال شود و دانش آموختگان باید به سطحی برسند که بتوانند آموخته های خود را به صورت عملی در جامعه پیاده کنند.

وی افزود: با توجه به اهمیت بحث نماز و کاربردی بودن مباحث مربوط به آن، به دستور حجت الاسلام حسناتی ریاست هیئت امناء مدرسه علمیه زهرائیه و  امام جمعه نجف آباد دوره مذکور با دعوت از محمد کاظمی کارشناس صدا و سیما برگزار می شود تا دانش آموختگان در این زمینه، به توانمندی لازم برسند و بتوانند وظیفه خود را در قبال جامعه به انجام برسانند.

خانم امیرخانی گفت: در این دوره هدف اصلی یادگیری اصول تربیت عبادی فرزندان و اصول تبلیغ حرفه ای است و اصول عبارت است از قواعد فراگیری که در تمام روش های تربیتی و تبلیغی باید رعایت شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha