جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عالم زاده نوری

حوزه/ در مسابقه بزرگ تفسیری قرآن کریم ویژه طلاب و خانواده آنها ۳ و هزار و ۲۴۲ نفر شرکت کردند که از این تعداد هزار و ۳۲۲ نفر طلاب برادر و هزار، ۹۲۱ نفر خواهر و از مجموع شرکت کنند گان نیز ۲ هزار و ۹۷۸ طلاب برادر و ۲۶۴ طلاب غیر ایرانی بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین عالم زاده نوری ظهر امروز در مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقه تفسیر که به همت معاونت تهذیب حوزه های علمیه  و به صورت مجازی در سالن مرحوم آیت الله حائری مرکز مدیریت حوزه در قم برگزار شد، گفت: خدای تعالی می فرماید، قرآن کتاب هدایت است، این نشان می دهد که قرآن ضمن نشان دادن سعادت بشری و تعیین نقشه راه، راهبر نیز است.
معاون تهذیب حوزه های علمیه با بیان اینکه تهذیب نفس و تزکیه به وسیله قرآن اتفاق می افتد، بیان داشت: در همین مورد یکی از مواردی که سبب می شود انسان بیشتر با قرآن انس پیدا کند، برگزاری مسابقات قرآن و در همین باره مسابقه تفسیر است.

وی با بیان اینکه مرتبه قلبی با قرآن انس و حفظ آن است، عنوان کرد: همین مسئله سبب شد این معاونت با همکاری ستاد تفسیر قرآن کریم مسابقه تفسیر را طراحی و اجرا کند.

حجت الاسلام والمسلمین عالم زاده نوری افزود: در این مسابقه ۳ و هزار ۲۴۲ نفر شرکت کرده اند که از این تعداد ۱هزار و ۳۲۲ نفر طلاب برادر، ۱ هزار و۹۲۱ خواهر و از مجموع شرکت کنندگان نیز ۲ هزار و ۹۷۸ طلاب برادر و ۲۶۴ طلاب غیر ایرانی بودند.
۳۱۳/۴۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha