جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سیدحسن حسینی

حوزه/مراسم اهدای جوایز منتخبین مسابقه بزرگ تفسیر قرآن کریم حوزه های علمیه با حضور و سخنرانی آیت الله اعرافی و استاد قرائتی امروز بعد از نماز ظهر و عصر برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن حسینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اعلام این خبر افزود: با اعلام اسامی برندگان مسابقه بزرگ تفسیر قرآن کریم ویژه طلاب، خانواده و فرزندان آنان مراسمی با حضور نمایندگان شورای قرآن مراکز حوزوی  و برخی از برندگان این دوره از مسابقات ظهر امروز برگزار می شود.

مدیر اداره قرآن و حدیث حوزه‌های علمیه بیان کرد: در ثبت نام اولیه بیش از هفت هزار نفر از طلاب و خانواده آنان حضور داشتند، ولی تعداد مشارکت‌کننده در روز مسابقه به سه هزار و ۲۵۰ نفر در سه بخش طلاب (تفسیر قرآن جز ۲۹ و ۳۰)، همسران طلاب (تفسیر سوره نور) و فرزندان (تفسیر سوره لقمان) رسید.

وی افزود: مسابقه بزرگ تفسیر قرآن کریم با اشراف علمی و حمایت مالی مفسر قرآن کریم استاد قرائتی و حمایت ستاد برگزاری مسابقات قرآن و حدیث مراکز حوزوی همچون مرکز خدمات حوزه، حوزه علمیه برادران، حوزه علمیه خواهران، حوزه علمیه اصفهان، حوزه علمیه خراسان، جامعةالمصطفی(ص) العالمیة و جامعةالزهرا(س) در روز ۳۱ شهریورماه به همت ستاد برگزاری مسابقات واقع در مدیریت قرآن و حدیث معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه سراسر کشور برگزار شد.

مدیر اداره قرآن و حدیث حوزه‌های علمیه با اشاره به مشارکت مراکز و مؤسسات حوزوی افزود: به منظور برگزاری منسجم مسابقات در فصول و مناسبت‌های مختلف، ستاد برگزاری مسابقات قرآن و حدیث نهادهای حوزوی با حمایت و پشتیبانی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه تشکیل شد که به فراخور زمان و مناسبت‌های پیش‌رو، مسابقات فرهنگی با مشارکت همه نهادهای حوزوی با موفقیت برگزار کند. به ۱۱۴ نفر از برگزیدگان هر گروه و در مجموع به ۳۴۲ نفر جایزه از طرف ستاد تفسیر استاد قرائتی اهداء خواهد شد.

وی از مدیریت خانواده معاونت امور فرهنگی و مرکز فناوری و اطلاعات مرکز خدمات به خاطر همکاری مناسب در اجرای این مسابقه تشکر و قدردانی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی ادامه داد: مراسم اهدای جوایز روز دوشنبه ۱۴ مهرماه ساعت ۱۲ با حضور آیت الله اعرافی و  استاد  قرائتی در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار خواهد شد.

نتایج مسابقه بزرگ تفسیر قرآن کریم به شرح ذیل است؛

برگزیدگان مسابقه تفسیر، گروه طلاب

http://tahzib.ismc.ir/uploads/tafsir۱.pdf

برگزیدگان مسابقه تفسیر، گروه همسر و فرزندان بالای ۱۵ سال

http://tahzib.ismc.ir/uploads/tafsir۲.pdf

برگزیدگان مسابقه تفسیر، گروه فرزندان زیر ۱۵ سال

http://tahzib.ismc.ir/uploads/tafsir۳.pdf

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha