جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بازدید نماینده ولی فقیه در خوزستان از پل عنافچه

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد از پل شناور دهستان عنافچه به ملاثانی شهرستان باوی بازدید و از نزدیک شاهد وضعیت تردد مردم قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان، باحضور در محل پل شناور دهستان عنافچه، با مردم دهستان عنافچه و ملاثانی به‌صورت چهره به چهره به گفتگو پرداخت و پای درد دل‌های آن‌ها نشست.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد در این حضور صمیمی به مردم خبر حضور جدی ارتش و دستور ویژه فرمانده نیروی زمینی ارتش برای رسیدگی به وضعیت پل شناور را رساند و به پیگیری معضل تا رفع آن اشاره کرد.

لازم به ذکر است که نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و امام‌جمعه اهواز امروز در گفتگوی حضوری با امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش ضمن پیگیری مطالبه مردم دو طرف پل شناور بر ورود جدی ارتش به‌منظور رفاه حال ساکنان و سهولت تردد آن‌ها تأکید کرد.

همچنین امیر حیدری فرمانده ارتش نیروی زمینی نیز دستورات لازم برای رفع مشکلات پل شناور دهستان عنافچه به ملاثانی را صادر و به ورود جدی اشاره کرد.

گفتنی است، از دیگر دغدغه‌های مردم دهستان عنافچه و ملاثانی، نبود درمانگاه مناسب، رسیدگی به پل ثابت و امنیت است که در حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد و رئیس مجمع نمایندگان خوزستان، امام‌جمعه ملاثانی و جمعی از مسئولان شهرستانی و محلی مطرح شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha