شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، با بیان اینکه بنای نظام مقدس اسلامی بر رفع نیازهای مردم است، گفت: بنای نظام مقدس اسلامی ایران بر رفع نیازهای مردم است و بر این اساس، نیازمندان سهم بسزایی در نظام دارند و باید توجهی ویژه‌ای به آن‌ها داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در دیدار معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی(ره) و هیئت همراه، اظهارداشت: نهادهایی که امام راحل(ره) پس از دوران انقلاب اسلامی ایجاد کردند، بلا شک همه موضوعی از موضوعات مهم را دنبال می‌کنند که یکی از آن‌ها کمیته امداد امام خمینی(ره) است.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) توسط امام راحل با بینش عمیق ایشان ایجاد شد، ادامه داد: بنای نظام مقدس اسلامی ایران بر رفع نیازهای مردم است و بر این اساس، نیازمندان سهم بسزایی در نظام دارند و باید توجهی ویژه‌ای به آن‌ها داشته باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی و تشکیل کمیته امداد امام خمینی(ره) شاهد خدمات ارزشمند این مجموعه هستیم و الحمدلله از این کار الگوبرداری شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد با اشاره به فعالیت و همکاری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان، خاطرنشان کرد: خوزستان در زمینه‌های مختلف همچون اشتغال‌زایی نیازمند توجه جدی است و بر این اساس، تحت پوشش قرار گرفتن نیازمندان و تسهیل ازدواج جوانان درخواستی است که از مسئولان کمیته امداد امام خمینی(ره) داریم.

وی در پایان با اشاره به فرهنگ‌های غلط در زمینه ازدواج جوانان، خاطرنشان کرد: از نظر معیشت و گرانی‌های اخیر یک جوان به‌سختی می‌تواند تشکیل خانواده دهد.‌ ان‌شاء‌الله بتوان بیشتر زمینه ازدواج جوانان را فراهم کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha