دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بازدید حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد از پل عنافچه

​​​​​​​حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، با بیان اینکه مشکلات شهرستان باوی از مسئولان پیگیری می‌شود، گفت: مشکلات براساس اولویت پیگیری خواهند شد که نخستین آن پل‌های ثابت و شناور است؛ همچنین پیرامون فرسایش پل شناور ایجاد شده توسط ارتش نیز با امیر حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش و پل ثابت با آقای اسلامی وزیر راه و شهرسازی صحبت‌هایی صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در حاشیه بازدید از پل شناور دهستان عنافچه به ملاثانی، ضمن تسلیت اربعین حسینی اظهارداشت: با بررسی مسائل استان خوزستان، شاهد مشکلات بسیاری هستیم.

وی به اهمیت ارزیابی قبل و بعد از انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و بیان داشت: در این سنجش، ایران اسلامی قابل مقایسه نیست و قطعاً انقلاب در استان خوزستان برکاتی را به همراه داشته است که به‌مراتب بیش از دوران قبل انقلاب است.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان با اشاره به وجود مشکلات معیشتی و اشتغال در جامعه، ادامه داد: این مسائل سبب شده تا برخی کارکردها و اقدامات خوب را نبینند. علاوه بر این باوجود تمامی زحمات اما با نقطه مطلوب فاصله داریم و همه تلاش‌ها برای رسیدن به این نقطه است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد به پیگیری‌های مسئولان نسبت به حل مشکلات شهرستان باوی اشاره و گفت: مشکلات براساس اولویت پیگیری خواهند شد که نخستین آن پل‌های ثابت و شناور است؛ همچنین پیرامون فرسایش پل شناور ایجاد شده توسط ارتش نیز با امیر حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش و پل ثابت با آقای اسلامی وزیر راه و شهرسازی صحبت‌هایی صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: إن‌شاءالله به حول و قوه الهی مشکل پل شناور دهستان عنافچه به ملاثانی شهرستان باوی حل و ماشین‌های سبک تا زمانی که مشکل پل ثابت حل شود، تردد می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان افزود: در مرحله نخست با توجه به قول ارتش مشکل پل شناور حل شده است و ما نیز به سهم خود پیگیری می‌کنیم تا یکی دو هفته آینده قطعاً این اتفاق بیافتد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد گفت: در خصوص پل ثابت پیگیری برای اعتبار امسال و سال آینده را انجام خواهم داد، لاکن به دنبال این هستیم که مشکلات مردم یکی پس از دیگری حل شوند.

وی در پایان با بیان اینکه مطالبات بسیار است، اما براساس توانمندی‌ها پیگیری می‌شوند، خاطرنشان کرد: مردم سه اولویت را بیان کردند که نخست پیگیری چهار کیلومتر جاده، درمانگاه و امنیت است که قطعاً پیگیری کرده و بعد از حل شدن در جمع مردم حضور پیدا می‌کنیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha