پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بازدید میدانی حجت‌ الاسلام والمسلمین موسوی فرد از منطقه عین دو
عکس آرشیو

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد، برای چندمین بار با هدف پیگیری اقدامات انجام شده در منطقه اسلام آباد اهواز حاضر شده و روند اقدامات آبفا در منطقه را پی گیری نمود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، صبحگاه امروز برای چندمین بار با هدف پیگیری اقدامات انجام شده در منطقه اسلام آباد اهواز حاضر شده و روند اقدامات آبفا در منطقه را پی گیری نمود.

امام جمعه اهواز، در حاشیه این بازدید، در گفتگو با حوزه، پیرامون وضعیت فعلی فعالیت های شرکت آب و فاضلاب گفت: شرکت آب و فاضلاب خوزستان در چند نقطه از منطقه اسلام‌آباد در حال فعالیت است؛ یکی از این نقاط خیابان ۴ است که به واسطه طولانی بودن آن، لزوم اتصال همه مشترکین به شبکه دفع فاضلاب پیش از بهسازی و آسفالت خیابان از سوی شهرداری و تعبیه سیستم تخلیه فاضلاب در انتهای خیابان، نیازمند تلاشی دو چندان است‌.

وی افزود: بناست انجام این عملیات با حداکثر سرعت و توان توسط آبفا در خیابان ۴ و پس از آن در همه ۱۴ خیابان اسلام آباد صورت گرفته و به صورت همزمان، آسفالت خیابان ها توسط شهرداری تامین و اجرا بشود.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی در پایان از لزوم ساماندهی وضعیت فرعی ها در اولین فرصت و مطابق وعده‌ای که به مردم شریف این منطقه داده شده بود گفت و در این راستا از حقیقی پور مدیر آبفای خوزستان که وی راه همراهی می کرد خواست تا جزییات طرح بهسازی فرعی های اسلام آباد را تشریح نماید.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha