جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کارگاه

حوزه/ دوره آموزشی «سواد مصرف کالاهای فرهنگی» به همت دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق کشور در شهرهای زاهدان، ایرانشهر و دلگان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام علی عبداللهی «رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق کشور» در گفت و گویی در این باره اظهار داشت: این کارگاه آموزشی به مدت سه روز در شهرهای زاهدان، ایرانشهر و دلگان ویژه طلاب، روحانیون حوزه های علمیه خواهران و برادران و روحانیون مستقر و طرح هجرت برگزار می شود.

وی گفت: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی ارتقاء و رشد سواد فرهنگی، تعادل در مصرف کالاهای فرهنگی، آشنایی با آسیب های سبک زندگی در فضای مجازی و ارائه الگوهای مناسب سبک زندگی و همچنین شناخت و آشنایی دقیق عوامل فردی و اجتماعی بر میزان مصرف کالاهای فرهنگی میان خانواده ها و اجتماع می باشد زیرا امروزه جوامع ما از بعد مصرف کالاهای فرهنگی دچار ضعف می باشند که این مسئله نیاز به فرهنگ سازی دارد.

رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان شعبه جنوب شرق تصریح کرد: امروزه مصرف کالاهای فرهنگی از مهم‌ترین زمینه‌های فعالیت در حوزه سبک زندگی به شمار می‌رود و به یکی از دغدغه های جامعه تبدیل شده است که باید در این زمینه فعالیت های آموزشی مفیدی شکل گیرد.

وی افزود: این کارگاه آموزشی سه روزه با حضور ابراهیم داودی «از اساتید نخبه و اعزامی از شهر مقدس قم» برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام عبداللهی خاطرنشان کرد: این کارگاه آموزشی از سری برنامه های قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی می باشد که توسط دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha