سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کد خبر: 922780
۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴
شکلات تلخ"

حوزه/ برنامه" شکلات تلخ" به تهیه کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی با رویکرد آسیب های اجتماعی این هفته ( شنبه ۱۹ مهرماه) موضوع بازگشت کودکان کار به هویت و اصالتشان را بررسی می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مجتبی احمدی درباره موضوع این قسمت از برنامه " شکلات تلخ گفت" : دوربین شکلات تلخ حالا بر سر چهار راه ها و معابر مختلف شهر و در گفت و گو با کارشناسان، مسئولان، جامعه شناسان و روانشناسان هویت کودکان کار را بررسی می کند و پاسخگوی این سوالات است که آیا کودکان کار بعد از ساماندهی می توانند به هویت واقعیشان بازگردند؟ آیا کودکان کار می توانند از شغل نامرغوبشان  فاصله گرفته و به مهارت و شغل سلامت فکر کنند؟چگونه می توان آینده این کودکان را مدیریت کرد؟
احمدی افزود: در این برنامه بازگشت کودکان به زندگی عادی، تغییرات ذهنی و تغییرات روحی و روانی برای رسیدن به هویت واقعی، فاکتورهای زندگی عادی و اولویت‌های آن بر زندگی بر سر چهار راه‌ها (در شرایط نرمال و با استناد به تغییر روش زندگی) بررسی می‌شود.
این تهیه کننده همچنین اظهار کرد: در این برنامه با واکاوی عادت یا عادت‌های اشتباه حتی به بهانه‌ رسیدن به ملزومات ابتدایی زندگی با علی گو مدیر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور و تاثیر برخوردهای روزانه‌ مردمی و ادبیات و لحن افراد در برخورد با کودکان کار با روشنک زمان پور روانشناس بررسی می‌شود و جایگاه قانون و مسئولیت‌های اجتماعی و قانونی افراد مختلف از مسئولین تا آحاد جامعه، جامعه شناسان، روانشناسان و ... با سعید آرام مدیر بهزیستی تهران و کیاسری روانشناس تحلیل می‌شود.
احمدی پیرامون دیگر رویکردهای برنامه «شکلات تلخ بیان کرد: در این برنامه با ادبیات کودکان کار در تامین معاش، میزان و نحوه‌ درآمدزایی و انتخاب محل استقرار گفت‌وگو می‌کنیم و داستان تغییر و بازگشت به هویت واقعی کودکان و نوجوانان کار و خیابان را به شکلی غیر مستقیم به تصویر می‌کشیم.
برنامه شکلات تلخ به تهیه کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی روزهای شنبه و سه شنبه حوالی ساعت ۱۳:۳۰و روزهای یک شنبه و چهار شنبه حوالی ساعت ۰۰:۳۰ دقیقه بامداد روی آنتن می رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha