دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
محمد قوسی، قائم مقام امداد استان سمنان

حوزه/ قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان از ایجاد ۷۵۲ فرصت شغلی در شش‌ماهه سال جاری خبر داد و گفت: ۵۲ درصد طرح‌های اشتغال معادل ۳۹۲ طرح در مناطق روستایی و ۳۶۰ طرح در مناطق شهری ایجادشده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان سمنان،محمد قوسی، قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان از پرداخت بیش از ۲۸ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی برای ایجاد فرصت‌های شغلی در شش‌ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: این تسهیلات از منابع بانکی، تسهیلات اشتغال روستایی، صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و سایر منابع پرداخت‌شده است.

قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان از ایجاد ۷۵۲ فرصت شغلی در شش‌ماهه سال جاری خبر داد و گفت: ۵۲ درصد طرح‌های اشتغال معادل ۳۹۲ طرح در مناطق روستایی و ۳۶۰ طرح در مناطق شهری ایجادشده است. 

وی ۴۸۱ طرح‌های اشتغال اجراشده در شش‌ماهه سال جاری را مجریان مرد دانست و خاطرنشان کرد: ۲۷۱ نفر از زنان با دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی پا به عرصه کارآفرینی گذاشتند.

قوسی ۳۵۹طرح اشتغال در رسته خدمات، ۲۵۵ طرح دامپروری، ۵۷طرح کشاورزی، صنعتی و معدنی ۶۱،صنایع دستی ۱۸ طرح و  دو طرح شیلات برشمرد و گفت: نظارت‌های سه تا پنج‌ساله به‌صورت مستمر بر طرح‌های اشتغال ایجادشده باهدف پایدارسازی اجرا می‌شود و در شرایط نیاز تسهیلات مجدد اشتغال‌زایی برای بازچرخانی به چرخه تولید و گسترش کار پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha