شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سلیمانی

حوزه / آیت الله سلیمانی با قدردانی از خیرین دانشگاه ساز کاشان گفت: انگیزه دانشگاه باید به سمت رفع مشکلات مردم پیش رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، عصر امروز در مراسم  بهره برداری از چندین پروژه  آموزشی و رفاهی در دانشگاه کاشان با بیان اینکه در بعضی از دانشگاه های دنیا با رتبه علمی بسیار بالا به جای خدمت رسانی به مردم تروریست پرورش می دهند  گفت: افتخار دانشگاههای نظام اسلامی ایران پرورش قدرت های خدمت به مردم می باشد.

وی با بیان اینکه دانشگاه کاشان با اندیشه دو روحانی خدوم و بزرگوار پیوند خورده است گفت : اندیشه مرحوم آیت الله سید مهدی یثربی و اندیشه مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی تربیت معلم را به دانشگاه کاشان تبدیل کرد.

عضو خبرگان رهبری افزود: آیت الله سیدمهدی یثربی نماینده ولی فقیه و امام جمعه فقید کاشان به این فکر نبود که از خدماتش تجلیل شود، بلکه به دنبال این بود که کاشان در ترازش دانشگاه داشته باشد.

آیت الله سلیمانی با قدردانی از خیرین دانشگاه ساز کاشان گفت: انگیزه دانشگاه باید به سمت و سوی رفع مشکلات مردم پیش رود.

وی، با بیان اینکه با عمل گرایی درب دانشگاهها باید به روی همگان باز باشد گفت: مسجد و آمفی تئاتر خیلی مهم نیست که به روی مردم باز باشد مهم بازب ودن کلاسهای درس دانشگاه به روی  مردم می باشد تا با شناسایی  مشکلات، پیوند آشتی در جهت بازکردن گره های کور صنعت شکل گیرد.

وی، با تقدیر از استاندار اصفهان، استاندار دلسوز را به عنوان فردی که به دنبال رفع مشکل مردم باشد معرفی کرد و گفت: متاسفانه استانداری سراغ داشتیم که به جای دلسوزی و پشتیبانی کردن از مراکز تولیدی و صنعتی به دنبال فروش آن مراکز بود.

وی با بیان اینکه قدرتهای غربی برای سلطه بر مردم جهان از دانشگاهها سوء استفاده می کنند گفت: کشورهای غربی از طریق دانشگاه توانسته‌اند با بالا بردن قدرت دفاعی و پرواز چندین هزار کیلومتری بمب بر سرمردم مظلوم بریزند.

نماینده ولی فقیه درکاشان در پایان با بیان اینکه دانشگاهی ارزش دارد که گره گشای امور مردم باشد گفت: بعضی از دانشگاههای غربی که در مسائل پزشکی و دارو باید وقف عام باشند در انحصار و تحریم سلطه گران می باشند که این مهم زیبنده نیست.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha