جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اخوی

حوزه/ مدیر مرکز مشاوره جامعة‌الزهرا(س) گفت: در نیمه نخست سال ۴۲۴ نفر به صورت حضوری و ۳۴۳ نفر در مرکز مشاوره به صورت تلفنی از خدمات مشاوره بهره مند شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه ، حجت‌الاسلام والمسلمین اصغر اخوی با اشاره به فعالیت‌های مرکز مشاوره جامعه الزهرا علیهاالسلام، عنوان کرد: مرکز مشاوره به صورت تخصصی و در ۱۰سطح مختلف در حیطه‌های مشاوره‌های اخلاقی، اعتقادی، مشاوره آموزشی و تحصیلی، مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، مشاوره کودک و نوجوان، درمانگری اختلالات، روان‌سنجی، آموزش مهارت‌های زندگی، روانپزشکی و مددکاری خدمت‌رسانی می‌کند.


مشاوره تلفنی و حضوری بیش از ۷۵۰ نفر در ۶ ماه نخست سال
مدیر مرکز مشاوره جامعه الزهرا علیهاالسلام به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مرکز در نیمه اول سال جاری پرداخت و اظهار داشت: باکمک و عنایت خداوند و توجهات حضرت ولیّ عصر عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف، مرکز مشاوره جامعه الزهرا علیهاالسلام همانند سابق به صورت حضوری و تلفنی در ایام کرونا با وجود محدودیت‌ها و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و با حضور مشاوران محترم در حوزه‌های تخصصی خانواده و ازدواج، تربیت فرزند، روانشناختی و تحصیلی، پذیرای مراجعه‌کنندگان است.
حجت‌الاسلام والمسلمین اخوی افزود: این مرکز به صورت حضوری و یا تلفنی خدمات راهنمایی و مشاوره ارائه می‌دهند، چنانچه در طول ۶ ماه اول سال ۴۲۴ نفر به صورت حضوری و ۳۴۳ نفر به صورت تلفنی و در مجموع ۷۶۷ نفر مشاوره شدند.


مشاوره مجازی بیش از هزار و ۴۰۰ طلبه جامعه الزهرا (س) در ایام کرونا
وی با اشاره به حضور مشاوران مرکز مشاور در مدارس علمیه جامعه الزهرا علیهاالسلام گفت: در مدارس علمیه به دلیل شرایط کرونا و عدم حضور طلاب، با همکاری مدیران مدارس و با تعریف شناسه کاربری برای مشاوران، بانوان طلبه به صورت مجازی از خدمات مشاوره‌ای بهره‌مند شدند.
مدیر مرکز مشاوره جامعه الزهرا علیهاالسلام اضافه کرد: به طور کلی بیش از هزار و ۴۰۰ طلبه از مدارس علمیه از مشاوره کارشناسان مرکز در ۶ ماه نخست سال بهره‌مند شدند.
وی با بیان اینکه ۲۰ مشاور در نیمه نخست سال به صورت حضوری، تلفنی و مجازی پاسخگوی مراجعه‌کنندگان بودند، افزود: بیشتر مشاوره‌های انجام شده بیشتر در حوزه‌های مشاوره آموزشی و تحصیلی، خانواده، تربیت فرزند و مسائل روانشناختی بوده است.


برگزاری دوره تربیت مشاور و کارگاه‌های مجازی در نیمه نخست سال
حجت‌الاسلام والمسلمین اخوی یادآور شد: در این ایام، کارگاه‌هایی مانند کارگاه تندخوانی به صورت مجازی برای طلاب برگزار و کانال تخصصی نوجوان نیز توسط مشاوران این مرکز راه اندازی شد.
وی بیان داشت: کلاس‌های دوره تربیت مشاور نیز به صورت آنلاین و آفلاین و تعدادی به صورت جلسات پرسش و پاسخ و رفع اشکال در این ایام تشکیل شد و دوره عمومی این گروه با اتمام امتحانات به پایان رسید و ان‌شاءالله دوره تخصصی مشاوره ازدواج با هماهنگی و همکاری بیشتر برگزار می‌شود.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha