سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
مشق احسان

حوزه/ مسئول گروه جهادی شهید حاج «قاسم سلیمانی» گچساران گفت: با همکاری ستاد اجرایی امام (ره)۱۰۰بسته نوشت‌افزاری برای دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار در این شهرستان توزیع شد .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کهگیلویه و بویراحمد، سعید فصیحی، مسئول گروه جهادی شهید حاج «قاسم سلیمانی» گچساران گفت: در این روزهای سخت اقتصادی و شرایط به‌وجود آمده از شیوع بیماری کرونا باید در راستای کمکهای مومنانه به خانواده‌های نیازمند به‌ویژه دانش‌آموزان مناطق محروم کمک کرد، بنابراین توزیع بسته‌های نوشت‌افزاری برای دانش‌آموزان مناطق کم‌برخورداردر این شهرستان با این هدف انجام می‌شود.

وی افزود:در این طرح دانش‌آموزان نیازمند توسط گروه های جهادی شهرستان از قبل شناسایی و بسته نوشت افزاری ارسال شده از طرف ستاد اجرایی امام (ره) به همراه میثاق نامه شهید «حاج قاسم سلیمانی» به آنها اهدا شد.

فصیحی اظهار کرد: این بسته ها شامل کیف، دفتر، مداد، خودکار، جامدادی، مدادرنگی، خط کش، گونیا، نقاله و لیوان به ارزش ۱۵۰ هزار تومان است که ستاد اجرایی فرمان امام (ره) این بسته ها را اهداء کرده است.

وی با بیان اینکه امسال سومین سالی است که پویش ملی «مشق احسان» به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و با هدف تامین و توزیع بسته‌های نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار آغاز به کار کرده است، گفت: هدف از راه‌اندازی این پویش یاری رساندن به بیش از یک میلیون دانش‌آموز کم‌توان و محروم است که در نقاط مختلف ایران زندگی می‌کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: پویش «مشق احسان» توسط گروه های جهادی گچساران، همچنان در مناطق کم برخوردار این شهرستان ادامه دارد.

+

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha