پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام دیلم

حوزه/ نخستین هفته وحدت است که شهید سپهبد قاسم سلیمانی را در کنار خود نداریم و شهید سردار سلیمانی برای وحدت امت اسلامی چه شیعه و چه سنی در عراق و سوریه تلاش کرد و به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در صفحه مجازی حجت‌الاسلام نورعلی دیلم رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور آمده است:

 حجت الاسلام دیلم در نشست خبری با فعالان رسانه و فضای مجازی با موضوع رسانه های اجتماعی، وحدت اسلامی، راهبردها و راهکارها در گرگان گفت: پیشگیری قبل از درمان در مباحث اجتماعی و تقویت جریان سازی وحدت و تقریب در مباحث اجتماعی با استفاده از ظرفیت تاثیرگذاری رسانه و فعالان فضای مجازی میسر است.

وی با بیان اینکه، با تولید محتوا و فرهنگ سازی با فعالان تقریبی جریان سازی وحدت و تقریب را ارتقا بدهیم، تصریح کرد: تلفیق استفاده از زبان هنر و مقوله های رسانه ای می تواند بخشی از موضوعاتی باشد که رسانه ها و فعالان فضای مجازی و رسان های در این را ه ما را همراهی نمایند.

وی تاکید کرد: نیاز است خبرنگاران و فعالان رسانه ای شناخت خود را از موضوع های مهم وحدت و تقریب بالا ببرند تا که دشمن نتواند از طریق این فضا هجمه وارد کند.

سرپرست مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه ۵۳ عنوان برنامه در طول هفته وحدت در استان گلستان از سوی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور در نظر گرفته شده است، افزود: تلاقی ۱۷ ربیع الاول با ۱۳ آبان فرصت بسیار خوبی است که به موضوع هفته وحدت و استکبارستیزی بپردازیم که همیشه خاری بر چشم دشمنان بوده و هست.

حجت الاسلام دیلم با بیان اینکه نخستین هفته وحدت است که شهید سپهبد قاسم سلیمانی را در کنار خود نداریم، افزود: شهید سردار سلیمانی برای وحدت امت اسلامی چه شیعه و چه سنی در عراق و سوریه تلاش کرد و به شهادت رسید.

وی اظهار کرد: در طول این هفته به صورت کشوری برای هر روز یک عنوان مد نظر قرار داده شده است و به نام یک شهید نامگذاری کردند و روز نخست را به عنوان شهید سپهبد قاسم سلیمانی نام نهادند.

سرپرست مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با اشاره به توهین مجدد نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر (ص) و قرآن کریم، گفت: هشتگ «من عاشق محمد رسول الله» هستم و تحریم خرید کالاهای فرانسوی از موضوعاتی است که در هفته وحدت به آن تاکید شده است.

حجت الاسلام دیلم افزود: قدس شریف قبله نخست برای همه مسلمانان به شمار می رود و مرجع برای همه مسلمانان است و در این هفته به این موضوع پرداخته می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha