سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
معاون فرهنگی شاهچراغ(ع)

حوزه/ معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) گفت: به مناسبت هفته وحدت و ایام میلاد باسعادت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) ویژه برنامه های مختلفی از ۱۱ تا ۱۳ آبان ۹۹ در سومین حرم اهل بیت(ع) برگزار می شود.

حجت الاسلام احمد سلامی  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز، در خصوص تشریح برنامه های حرم مطهر شاهچراغ(ع) میلاد حضرت محمد(ص) و امام صادق(ع)، اظهار داشت:  یکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹، حرم مطهر میزبان جمعی از روشن دلان موفق در عرصه های مختلف است که ضمن تشرف به حرم مطهر، هدایایی متبرک به این عزیزان اهداء خواهد شد. در همین روز خدام فرهنگی آستان مقدس با حضور در بیمارستان پیوند اعضای بوعلی، ضمن عیادت و آرزوی شفای عاجل برای بیماران، بسته های تبرکی حرم مطهر را به بیماران تقدیم می کنند.

وی گفت: دوشنبه ۱۲ آبان، مصادف با شب میلاد باسعادت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع)، بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی(ره) و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، حجت الاسلام والمسلمین ظهیری به ایراد سخن می پردازد و کربلایی محمد شریف‌زاده مولودی خوانی می کند. اجرای ویژه برنامه برای کودکان و دیدار با امام جمعه اهل سنت شیراز دیگر برنامه آستان مقدس در این روز است.

معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی حرم مطهر شاهچراغ(ع) اظهار کرد: سه شنبه ۱۳ آبان همزمان با سالروز این ولادت های باسعادت، بعد از اقامه نماز ظهر و عصر، مراسم مولودی خوانی در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می شود. همچنین رادیو حرم نیز ویژه برنامه هایی در دو نوبت صبح و عصر پیرامون فضایل و مناقب نبی مکرم اسلام و صادق آل محمد(ص) در این روز پخش خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha