پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
پوستر کنفرانس

حوزه/ مؤسسه عهد همدلی(مجمع تشکل های مهدوی استان خراسان رضوی) به مناسبت اعیاد ماه ربیع الاول وبینار بین‌المللی «جهان در افق ظهور» را با حضور اساتید حوزه و دانشگاه در فضای مجازی برگزار می کند.

علی رجبی، دبیر هیئت امنای مؤسسه عهد همدلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، از برگزاری وبینار بین‌المللی «جهان در افق ظهور» با حضور اساتید حوزه و دانشگاه خبر داد و گفت: این کنفرانس به مناسبت اعیاد ماه ربیع الاول و به صورت مجازی برگزار می شود.

وی افزود: تبیین نگاه سایر ادیان به فضای آخرالزمانی و منجی گرایانه جهان معاصر، تبیین نقش ایران اسلامی و تحولات اخیر منطقه در زمینه سازی ظهور و اطلاع از آخرین نظرات و نگاه ها در حوزه منجی گرایی آخرالزمان از جمله محورهای این وبینار خواهد بود.

دبیر هیئت امنای مؤسسه عهد همدلی ادامه داد: حجت الاسلام مسعود پورسید آقایی مدیر موسسه آینده روشن قم، حجت الاسلام محمدشجاعی مدیر مؤسسه منتظران منجی، شیخ یوسف الناصری دبیر کل النجباء عراق و شیخ عمران حسین اندیشمند مقیم آمریکا از جمله سخنرانان این وبینار هستند.

وی بیان داشت: وبینار بین‌المللی «جهان در افق ظهور» به صورت مجازی ساعت ۹ تا ۱۳ روز سه شنبه ۱۳ آبان ماه سال جاری در محیط اسکای روم برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha