جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تقریرنویسی خارج

حوزه/ مدیر ترویج و گسترش پژوهش معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان، از برگزاری مرحله اول آزمون تقریرنویسی ۳۰۰ طلبه درس خارج این حوزه خبر داد.

هادی حصاری در گفتگو با خبرگزاری حوزه در مشهد، اعلام کرد: آزمون مرحله اول کارگاه تقریر نویسی درس خارج با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از طلاب سال اول درس خارج، سه شنبه ۶ آبان ماه، از طریق سامانه lms معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان به آدرس http://pajuhesh.lms۲.hozehkh.com برگزار شد.

وی ابراز کرد: ارزیابی طلاب شرکت کننده در کارگاه تقریر نویسی درس خارج به دو صورت آزمون که شامل ۲۰ سوال تستی از مطالب اساتید دوره بوده و نگارش یک جلسه تقریر درس خارج فقه و اصول که شرکت کنندگان در دوره باید به آیدی اعلام شده ارسال نمایند، برگزار می شود.

مدیر ترویج و گسترش پژوهش معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان، افزود: نکات ارائه شده توسط اساتید در دوره‌ی مجازی، شامل روش حل مساله فقهی و اصولی، آشنایی با مکاتب فقهی و اصولی و همچنین اصول و فنون تقریرنویسی، از منابع این آزمون کتبی بوده است.

حصاری با بیان اینکه مطابق زمانبندی اعلام شده، ۱۵ روز دیگر مرحله دوم آزمون برای حدود ۳۰۰ نفر از شرکت کنندگان در این دوره که به هر دلیلی امکان شرکت در آزمون در مرحله اول را نداشته اند برگزار خواهد شد، تصریح کرد: زمان و ساعت دقیق آن در کانال اطلاع رسانی دوره تقریرنویسی که به همین منظور در پیام رسان ایتا به آدرس https://eitaa.com/taghrir۹۹ راه اندازی شده است، اعلام خواهد شد.

وی در پایان یادآورشد: علاقمندان می توانند جدیدترین اخبار و اطلاعات مربوط به دوره ها و کارگاههای پژوهشی را به صورت روزانه در پیام رسان سروش معاونت پژوهش به آدرس http://sapp.ir/howzehpajohesh و پیام رسان ایتا به آدرس https://eitaa.com/joinchat/۱۸۴۶۰۱۸۰۸۲C۰۶۷d۴۹۱c۵f دریافت کنند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha