شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
فرانسه

حوزه/ سلیم المنتصر طی یادداشتی نوشت: حمله به دین اسلام و تحریک حدود دو میلیارد مسلمان در سراسر جهان مسئله ساده ای نیست ، اما رئیس جمهور فرانسه برنامه های صهیونیستی را اجرا می کند.

به گزارش سرویس بین الملل حوزه، سلیم المنتصر کارشناس یمنی در یادداشت اختصاصی با نام " مکرون احمق ترین فرانسوی" برای خبرگزاری حوزه به اهانت اخیر رئیس جمهور فرانسه به ساحت مقدس پیامبر(ص) پرداخت و این عمل احمقانه را مغایر با ادعای آزادی بیان و حقوق بشر فرانسه معرفی نمود.

متن یادداشت به شرح ذیل است:

امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه ، هم جنس باز و ورشکسته سیاسی و مردمی، در حالی از روزنامه فرانسوی "شارلی ابدو" حمایت می کند، که برای دومین بار این روزنامه کاریکاتورهای توهین آمیز از حضرت محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) را منتشر کرده  و به دین اسلام  با  ادعای اینکه  اسلام موجب بحران در  فرانسه و کل جهان است، توهین و جسارت می کند و اسلام را  دلیل درگیری های مذهبی و سیاسی بین ملت ها  و عامل تحریک علیه غیر مسلمانان می داند.

علیرغم ادعایشان، آنها  فراموش کردند تمام  فاجعه ها، درگیری ها و جنگ هایی که اعراب و مسلمانان با آن دست و پنجه نرم می کنند  از روزهای اشغالگری فرانسه و بیگانگان دیگر در کشورهای اسلامی تا به امروز نشأت می گیرد  و این جنگ ها  به دلیل اسلاف استعمارگر اوست که کشورهای اسلامی را اشغال کردند و موجب  ویرانی کشورها، آوارگی ملت ها، غارت و فساد شدند.

امروز نیز همچنان کشورهای غربی در توطئه چینی پلید و مخرب علیه مسلمانان مشارکت دارند؛ توطئه هایی نظیر گروه های تکفیری داعش مورد حمایت غرب که تروریست ها را از سراسر جهان جذب و آنها را به سراسر کشورهای جهان اسلام ارسال کردند تا شعله آتش درگیری ها و جنگ ها را برافروخته و کشورهای اسلامی را نابود کنند.

اما به طور رسمی  با حمایت رئیس دولت فرانسه مسلمانان را  تحریک می کنند تا آزادی بیان کاذب دروغین را توجیه کنند، چرا که  آزادی بیان اجازه تخلف و سوء استفاده و اهانت به مقدسات دیگران را نمی دهد، البته آزار و اذیت مداوم زنان محجبه و ممنوعیت پوشش در بسیاری از مکان ها ، موسسات و مدارس را فراموش نمی کنیم و این یک نقض آشکار حقوق بشر و آزادی است.

رئیس جمهور فرانسه از اسلام می ترسد و در قلبش نسبت به اسلام کینه دارد، زیرا او می داند که قوانین اسلامی بسیاری از مواردی را که او به آن مبتلاست منع کرده و مخالفت دارد. بنابراین ، او از این ایده که مسلمانان روزی در فرانسه قدرت بگیرند  وحشت دارد، به ویژه آن که می داند دین اسلام در فرانسه و به طور کلی در اروپا به سرعت در حال گسترش است.

این گستردگی اسلام ، شرایط و اوضاع را علیه او  و افرادی مردنما که شبیه خودش هستند، قرار می دهد.

به طوری که آنها زمانی که در پرتو احکام دینی اسلامی قرار بگیرند، این دین مانع شهوات شیطانی آنها می شود و آنها را مجازات می کند. بنابراین، زمانی که او در جستجوی توجیه حمله خود به اسلام سخنرانی کرد، دیدیم که او در تلاش است ارزش های جمهوری فرانسه را حفظ کند، زیرا می داند که اسلام و مسلمانان تهدیدی برای آن نیستند، اما آنچه او از آن می ترسد این است که یک مسلمان رئیس جمهور شود و قانون اساسی و قوانین اسلامی حاکم شود  و جلوی انحطاطی را بگیرد که او با کسانی که با او هم نظر هستند با آن زندگی می کنند وعبرتی برای پیروانشان خواهند شد.

حمله به دین اسلام و تحریک حدود دو میلیارد مسلمان در سراسر جهان مسئله ساده ای نیست  اما رئیس جمهور فرانسه علاوه بر بیماری جسمی و اختلال روانی و سوء  مدیریت و مدیریت امور ، برنامه های صهیونیستی را اجرا می کند، به طوری که بسیاری از متفکران و روشنفکران در فرانسه از ادامه ریاست چنین شخصی در حکومت ابراز نگرانی می کنند.

بسیاری از اقشارمردم فرانسه با انتخاب چنین شخصیت ضعیف و ناکارآمد برای اداره کشور به میزان اشتباه خود پی برده اند و به همین دلیل شاهد اعتراض صدها هزار معترض خشمگین بودیم که با نام صاحبان جلیقه های زرد در خیابان های فرانسه علیه سیاست های ناموفق دولت مکرون شعار سر می دادند که می تواند این اعتراضات  دوباره فوران کند و می تواند  این دولت را سرنگون کند، زیرا این تظاهرات ها به دلیل نفوذ گسترده تظاهرکنندگان و تهدید خطرناکی که برای دولت فرانسه بود، چهره فرانسه را تغییر داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha