دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کشیش مسیحی موصل

حوزه/ نیقودیموس داود متی اسقف مسیحی موصل در سوالی از امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه، پرسید: آن زمان که داعش به موصل حمله کرده بود، شما کجا بودید؟

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه که برای مشارکت در کنفرانس بغداد به عراق آمده، در سفر به شهر موصل از کلیسا های مسیحیان عراق بازدید کرد.

"نیقودیموس داود متی" اسقف مسیحی موصل در دیدار  امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه،سوالی از وی پرسید: آن زمان که داعش به موصل حمله کرده بود، شما کجا بودید؟

وی در دیدار مکرون گفت: همانطور که شما از من سؤال پرسیدی، من هم از شما سؤالی پرسم. آن زمان داعش در روز روشن به موصل داعش حمله کرد، نه شبانه. آن زمان داعش در برابر چشمان تمامی جهان، در برابر ماهواره هایی که عراق را زیر نظر دارد، حمله کرد. آیا این عاقلانه است که هیچ کس نتواند جلوی داعش را قبل از رسیدن به موصل بگیرد. داعش ما را آواره کرد و بعد سه ماه در موصل مستقر شد. ما را تا روستا های نینوا تعقیب کرد و از آنجا نیز آواره کرد. آیا عاقلانه است که هیچ کس این اوضاع را ندیده باشد؟ آیا عاقلانه است که هیچ کدام از این کشور های بزرگ نتوانند جلوی داعش را بگیرند؟

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سعید IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    2 0
    احسنت
  • شهروند IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
    1 0
    روحت شادسردارسلیمانی که سربلندمون کردی.کاش مردم قدراینهمه وفاکاری توروبدونن ودشمن شادمون نکنن.برامون دعاکن.منکه فراموشت نمیکنم توهم فراموشمون نکن.شدیدابه دعای شمانیازداریم.