پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام افشار

کمیته فرهنگی ستاد اربعین حسینی قزوین، امسال در ایام آخر ماه صفر موکب زینبیون گروه جهادی شهید شیری را با همکاری خیرین شهر اقبالیه در سوریه برپا کرد و در یک هفته حدود ۱۱ هزار غذای گرم طبخ و بین آوارگان سوری توزیع شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین حجت الاسلام عباس افشار، صبح امروز  در جلسه وبینار با مسئولین کمیته های فرهنگی ستاد اربعین سراسر کشور،  ضمن تسلیت درگذشت نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق مرحوم حجت الاسلام نجفی روحانی گفت: این شخصیت ارزشمند منشا خدمات تاثیرگذاری  در عرصه های مختلف بودند که امیدواریم روح این شخصیت ارزشمند با اصحاب سیدالشهدا محشور شود.
 

وی به فعالیت های کمیته فرهنگی ستاد اربعین حسینی استان قزوین اشاره و بیان کرد: با همکاری خوب مدیر حوزه علمیه استان قزوین توانستیم موکب فرهنگی در زندان مرکزی قزوین، با رعایت تمامی مسائل بهداشتی برپا کنیم که خوشبختانه این برنامه مورد استقبال خوب مسئولین زندان و مددجویان قرار گرفت.

رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین حسینی قزوین خاطرنشان کرد: در روز اربعین حسینی تعدادی از روحانیون با حضور در زندان مرکزی، برنامه های سخنرانی در رابطه با واقعه عاشورا و قرائت زیارت اربعین برای مددجویان برگزار کردند که این برنامه در قالب مستند «به تو از دور سلام» تهیه و از شبکه استانی مرکز قزوین پخش شد.

 وی ادامه داد: تمامی فعالیتهای کمیته فرهنگی ستاد اربعین حسینی قزوین امسال تابع دستورات ستاد مقابله با بیماری کرونا بود.
 

حجت الاسلام افشار بیان کرد: کمیته فرهنگی ستاد اربعین حسینی قزوین همچنین به برکت اربعین امسال در ایام آخرماه صفر موکب زینبیون گروه جهادی شهید شیری را با همکاری خیرین شهر اقبالیه در سوریه برپا کرد و در یک هفته حدود ۱۱ هزار غذای گرم طبخ و بین آوارگان سوری توزیع شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha