جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سیمرغ سپیدبال

حوزه/ مستند «زلال خدمت» رتبه اول را در جشنواره رسانه‌ای «سیمرغ های سپید بال» را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین، جشنواره رسانه‌ای «سیمرغ های سپید بال» به همت بسیج رسانه استان قزوین و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاه علوم پزشکی، خانه مطبوعات و شورای اطلاع رسانی استان قزوین برگزار شد.

ببینید:

فیلم | مستند زلال خدمت

در بخش فیلم، کلیپ و مستند این جشنواره، مستند تلویزیونی «زلال خدمت» به تهیه کنندگی حجت الاسلام عباس افشار مسئول دفتر خبرگزاری حوزه در قزوین، رتبه اول را کسب کرد.

حجت الاسلام افشار در این مراسم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین گفت: این مستند را تقدیم به شهدای مدافع سلامت که در ماه های اخیر  جان عزیز خودشان را در طبق اخلاص گذاشتند تا به جان مردم به خطر نیفتد.

وی ادامه داد: روحانیت بارها در عرصه های مختلف چه در پیروزی انقلاب اسلامی و چه در ایام دوران دفاع مقدس چه در بلایای طبعی همچون زلزله و سیل حضور داشته و همیشه پیشگام بوده و این فعالیت ها همچنان تداوم خواهد داشت.

مدیر روابط عمومی و رسانه ای حوزه علمیه قزوین بیان کرد: از مهندس انبارلویی، مدیر کل صدا وسیمای مرکز قزوین و جناب آقای مختاری، معاون صدا وسیمای مرکز قزوین  به خاطر همراهی و همکاری با مجموعه حوزه علمیه قزوین و  سازمان بسیج رسانه استان که مقدمات برگزاری این جشنواره را فراهم کردند نهایت قدردانی را دارم.

حجت الاسلام افشار یاد و خاطره بسیجی فعال و علمدار هیئت های مذهبی و اربعین حسینی مرحوم سعید خورشیدی را گرامی داشت.

در پایان جشنواره سیمرغ سپید بال از آثار برتر در بخش رسانه ای، خبری، عکس، تیتر با موضوع کرونا تقدیر شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha