دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بازدید مسئولید از انتقال آب آبیک

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی به همراه برخی مسئولین استان از سد طالقان و مسیر انتقال آب به آبیک بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، در پی دعوت امام جمعه آبیک در خطبه های نماز جمعه از استاندار قزوین، نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استان جهت ارائه گزارش و پاسخگویی در خصوص اقدامات صورت گرفته برای انتقال آب سدّ طالقان به آبیک، امروز مهندس سیاهکلی، نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیرعامل امور آب استان قزوین، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان و فرماندار آبیک از سد طالقان و مسیر انتقال آب به آبیک بازدید کردند.  

مهندس سیاهکلی، نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: مبلغ ۷۰ میلیارد تومان اعتبار، از اعتبارات ملی برای انجام پروژه  انتقال آب سدّ طالقان به آبیک جذب شده و از پیمانکار انتظار می رود که حداکثر تا سه ماه و نیم آینده، کار را به انجام رساند.

گفتنی است، گرچه به اذعان برخی مسئولان، آب آبیک کاملا سالم و بهداشتی است، اما مردم شهر به دلیل مشکل سختی آب و طعم و مزه و بحث کیفیت آن برای تهیه آب شرب مصرفی خود مجبورند به مناطق و اماکن صنعتی و تولیدی دور و نزدیک آبیک و روستاهای همسایه بروند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha