یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ اختتامیه جشنواره سیمرغ‌های سپیدبال در قزوین

حوزه/ رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: ۲۳۶ اثر از ۲۶ رسانه به دبیرخانه جشنواره «سیمرغ های سپید بال» ارسال شد و ۷۶ خبرنگار و عکاس خبری در این جشنواره شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، محمد کشاورز، رئیس سازمان بسیج رسانه قزوین در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای «سیمرغ های سپید بال» که در سالن اجتماعات شهید امامی برگزار شد گفت: در کنار رسانه‌ها، نهادهای دیگری همچون سپاه، بسیج، حوزه علمیه و توده مردم نیز  در عرصه مقابله با کرونا خوب عمل کردند و با کمک‌های مؤمنانه جلوه زیبایی از کمک‌های مردمی را به نمایش گذاشت.

رئیس سازمان بسیج رسانه قزوین با بیان اینکه خبرنگاران، افسران جنگ رسانه با دشمن اند، افزود: دشمن در این زمینه برنامه‌ریزی‌های زیادی کرده و چون از طریق سخت‌افزاری شکست خورده، جنگ ترکیبی که مهمترین آن جنگ رسانه‌ای است را پیش کشیده است

وی ادامه داد: اگر در دوران هشت سال دفاع مقدس شهید آوینی را داشتیم، امروز در جبهه تلاش در کنار مدافعان سلامت، باید شهید آوینی‌ها به میدان بیایند و تلاش کنند.

مسئول بسیج رسانه قزوین با مهم خواندن نقش رسانه،  اظهار کرد: این امور در تمام جنگ ها یک پشتوانه نیاز دارد که رسانه ها و خبرنگاران هستند و با نگاهی به تمام دوره های انقلاب و اتفاقاتی که پشت سرگذاشته شده، این نقش کاملاً مشهود است.  

وی ادامه داد: در دوران شیوع کرونا رسانه ها باید با بیان اخبار درست و کاهش بار منفی اخبار در این برهه حساس، موج امید همراه با پیشگیری را در جامعه ایجاد کنند و از مردم بخواهند با رعایت بهداشت فردی و کسب اخبار درست از منابع معتبر به سلامت خود و خانواده هایشان کمک کنند.

کشاورز در ادامه با اشاره به تلاش کادر درمان استان در راستای حفظ سلامت بیماران خاطرنشان کرد: نکته دیگر، بحث تقدیر از کادر درمان است که عرصه امتحانی برای این جهادگران سلامت است و این جنگ ناجوانمردانه، موجب شده تا این مدافعان بیش از توان خود تلاش کنند و مطمئناً تقدیر از آنان موجب دلگرمی آنها خواهد شد.

وی با اشاره به اقدام مشترک بسیج رسانه و خانه مطبوعات قزوین در تهیه پک بهداشتی برای رسانه های استان، گفت: پک بهداشتی شامل محلول ضدعفونی، دستکش، ماسک به رسانه ها اهدا می شود که بنا به تشخیص مدیرمسئول هر رسانه مورد استفاده قرار می گیرد

۲۳۶ اثر از ۲۶ رسانه به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین به همراهی خوب رسانه های استان در خصوص بیماری کرونا با اشاره و بیان کرد: خبرگزاری حوزه قزوین در بخش کلیپ و مستند توانسته رتبه اول را کسب کند که از این عزیزان قدردانی می کنیم.  

کشاورز اظهار کرد:  ۲۳۶ اثر از ۲۶ رسانه به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و  ۷۶ خبرنگار و عکاس خبری در این جشنواره شرکت کردند

وی افزود: تبیین فداکاری های کادر درمان در مقابله با کرونا، تقویت اطلاع رسانی و پیشگیری از اکرونا و ترویج کمک های مومنانه به آسیب دیدگان کرونا و قدردانی از خدمات اصحاب رسانه در آگاه بخشی به جامعه در مورد این بیماری از اهداف برگزاری این جشنواره بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha