جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 914565
۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰
آزادگان آبیک

حوزه/ امام جمعه آبیک در مراسم تجلیل از آزادگان این شهر گفت: شهدا کار حسینی کردند و آزادگان کار زینبی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  در قزوین عصر امروز  طی مراسمی به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، با حضور فرماندار آبیک، فرماندهی ناحیه سپاه امام صادق (ع)، در دفتر امام جمعه آبیک از آزادگان این شهر تجلیل  شد.  

در این مراسم حجت الاسلام سیدمحمد حسینی میر امینی، امام جمعه آبیک اظهار کرد: شهدای ما کار حسینی کردند و آزادگان ما نیز باید کار زینبی کنند.

وی افزود: از مسئولان انتظار می رود اگر آزادگان،  این همرزمان شهدا که در اسارت هر روز شکنجه های روحی و جسمی می شدند مشکلاتی دارند مرتفع کنند.

امام جمعه آبیک بیان کرد: آزادگان ما کسانی هستند که جنگ و شهدا را دیده اند و طعم اسارت را چشیده اند اما دست از آرمان‌های خود برنداشته اند لذا باید از این ظرفیت عظیم استفاده شود.

حجت الاسلام حسینی میرامینی  اظهار کرد: باید از ظرفیت آزادگان در هیئات مذهبی استفاده شود و  جلسات خاطره گویی آنان با شهدا و ایام اسارت برگزار گردد.

وی عنوان کرد: آزادگان، مردانگی خود را ثابت کردند؛ رحمت خدا بر این بزرگ مردان و همرزمان شهدا باد؛ امیدواریم که مسئولین در جبران خدمات این عزیزان همواره مجدانه تلاش کنند.

حجت الاسلام حسینی میرامینی اظهار کرد: پیشنهاد می‌کنم مسئولین با آزادگان جلسات ماهانه داشته باشند تا هم از حال آنها باخبر شوند و هم از ظرفیت آنها استفاده کنند.

وی با اشاره به شکست آمریکا در تمدید تحریم تسلیحاتی ایران در شورای امنیت سازمان ملل، اظهار کرد: آمریکا زمانی ابرقدرت بود، اما امروز فقط یک شبه جزیره کوچک به نام دومنیکن با او همراه شده است، چه کسی این را باور داشت. چه کسی موجب این ذلت آمریکا شد به غیر از شهدا و ایثارگران و آزادگان؛ ۴۰ سال قبل حرکت شروع شد و امروز نتیجه آن را مشاهده می کنیم.

در این مراسم همچنین فرماندار آبیک و فرماندهی سپاه ناحیه امام صادق (ع)، ضمن تجلیل از آزادگان عزیز، آنها را مایه افتخار نظام اسلامی دانستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha