جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسکن طلاب

حوزه/ در جلسه مدیرکل مرکز خدمات کهگیلویه با استاندار اعلام شد که بالغ بر ۷۰ درصد طلاب استان مشکل مسکن دارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، حسین کلانتری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، روز چهارشنبه در دیدار حجت‌الاسلام محمدجواد جعفری، مدیر مرکز خدمات حوزه  علمیه  کهگیلویه و بویراحمد، بر حل مشکل مسکن طلاب استان تاکید کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به همکاری و تعامل مطلوب میان مدیران اجرایی و نهادهای دولتی، گفت: از این فرصت تعامل و همکاری برای کاهش و رفع بیشتر مشکلات حوزه‌های علمیه و طلاب استان استفاده شود.

وی به نقش طلاب در ترویج توسعه فرهنگی و آموزه های دینی اشاره کرد و یادآور شد: برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری لازم برای رفع دغدغه طلاب در حوزه مسکن صورت پذیرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری جلسه آینده شورای مسکن طلاب کهگیلویه و بویراحمد، گفت: این نشست به منظور بررسی و پیگیری این مشکل در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار خواهد شد.

کلانتری خواستار مشارکت همه متولیان برای ساماندهی و رفع هر چه سریعتر این مشکل شد و تصریح کرد: اقدامات، رایزنی و مکاتبه‌های لازم برای پرداخت تسهیلات مسکن صورت می‌گیرد.

بیش از ۷۰ درصد طلاب کهگیلویه و بویر احمد مشکل مسکن دارند

حجت‌الاسلام جعفری، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد هم در این جلسه، مسکن را از مشکلات طلاب استان به خصوص شهر یاسوج دانست و عنوان کرد: بالغ بر ۷۰ درصد طلاب استان مشکل مسکن دارند که امیدواریم مسئولان استان تدابیر لازم برای رفع این مشکل را اتخاذ کنند.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: رفع این مشکل مهم نیازمند تدبیر و همت هر چه بیشتر استانداری و دستگاه‌های اجرایی مربوطه است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha