جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حاج اقا قریشی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قریشی ضمن قدردانی از مجاهدت‌های کادر بهداشت و درمان در مبارزه با ویروس منحوس کرونا، شهادت مدافع سلامت سروان پاسدار صالح مهدوی مجد را تسلیت گفت .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، طی پیامی ضمن قدردانی از مجاهدت‌های کادر بهداشت و درمان در مبارزه با ویروس منحوس کرونا، شهادت مدافع سلامت سروان پاسدار صالح مهدوی مجد را تسلیت گفت .

متن این پیام بدین شرح است : 

بسم الله الرحمن الرحیم 

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر درگذشت  شهید مدافع سلامت، سروان پاسدار صالح مهدوی مجد که در راه خدمت به مردم و در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس و به علت ابتلا به بیماری کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست، موجب تاثر و تألم گردید. این واقعه به همه ما آموخت کسانی هستند که  با خدا هم عهد شده‌اند در راه نجات جان بیماران از هیچ کوششی فروگذار نکرده و همواره آماده جانفشانی باشند.

آسمانی شدن شهدای مدافع سلامت ، که در جبهه نبرد بی امان با ویروس کرونا تا آخرین نفس ایستادند و جنگیدند، برای ما  بسیارسخت و جانکاه است، اما جانفشانی ها و تلاش های همه کادر بهداشت و درمان در این ایام همواره در یادها باقی خواهد ماند.

اینجانب ضمن آروزی سلامتی برای همه مردم عزیز و کادر بهداشت و درمان با قلبی سرشار از اندوه، شهادت این مدافع سلامت را به خانواده داغدار وی، جامعه بزرگ سلامت و مردم شریف استان، تسلیت عرض نموده و برای آن شهید علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسألت دارم.

سید مهدی قریشی 
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه
انتهای خبر.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha