جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ اعزام مبلغان اربعینی معاونت تبلیغ حوزه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) شهرستان شادگان، از اعزام ۶۰ مبلغ به مساجد شهر و روستا خبر داد و گفت: با تعاملی که با بنیاد علوی داشتیم ان‌شاءالله تا پایان سال ۶۰ مبلغ به مساجد شهر و روستاهای شادگان اعزام می‌شوند.

حجت‌الاسلام فرامرزی، مدیر مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) شهرستان شادگان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، به بیان سابقه تأسیس قرارگاه جهادی شهید مکی دورقی، وابسته به مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) پرداخت و اظهار داشت: قرارگاه جهادی مدرسه علمیه، مزین به نام یکی از طلاب شهید مدرسه به نام شهید مکی دورقی شده و در مدت ۶ سالی که تأسیس‌شده خدمات بسیار شایسته‌ای خصوصاً در جریان سیل ۹۸ و همچنین شیوع بیماری کرونا انجام داده است.

وی در ادامه گفت: به‌محض شیوع بیماری کرونا قرارگاه جهادی شهید مکی دورقی، سه بار سطح شهر را در چند مرحله ضدعفونی کرد و همچنین به علت اینکه  بیشتر جمعیت شهرستان شادگان در روستاها هستند، قرارگاه جهادی یک اکیپ جهادی برای ضدعفونی کردن و کمک به مردم روستا اعزام کرد.

مدیر مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) شهرستان شادگان، فعالیت‌های قرارگاه جهادی شهید مکی دورقی در جریان کرونا را برشمرد و افزود: ضدعفونی کردن شهر و روستا، توزیع ماسک، توزیع بسته‌های معیشتی، توزیع غذا در چندین نوبت، و همراهی و همدردی با افراد و خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا ازجمله فعالیت‌های جهادی این قرارگاه است.

حجت‌الاسلام فرامرزی، در پایان گفت: با تعاملی که با بنیاد علوی داشتیم در دوسال گذشته ۱۷۰ طلبه را در مساجد شهر و روستاهای شادگان مستقر کردیم امسال نیز انشا الله تا پایان سال ۶۰ مبلغ دیگر به این تعداد افزوده خواهد شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha