پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
هیئت آنلاین

حوزه/ ستاد اربعین و سامانه هیئت آنلاین، تفاهم‌نامه‌ای به منظور همکاری در زمینه ارائه سرویس و بستر پخش آنلاین و آرشیو برنامه‌ها به هیئات مذهبی خارج از کشور امضا کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ستاد اربعین و سامانه هیئت آنلاین تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند. این تفاهم‌نامه بین کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین بعثه مقام معظم رهبری و سامانه هیئت آنلاین به منظور همکاری در زمینه ارائه سرویس و بستر پخش آنلاین و آرشیو برنامه‌ها به هیئات مذهبی خارج از کشور به مدت دو سال منعقد شد.
در این تفاهم‌نامه با امضای مجتبی جوانبخت رییس هیئت مدیره هیئت آنلاین و حجت‌الاسلام حمید احمدی نماینده کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین بعثه مقام معظم رهبری، ارائه لیستی از هیئات خارج از کشور به همراه راه‌های ارتباطی، استفاده از امکانات کمیته فرهنگی برای تسهیل ارتباط میان هیئت آنلاین و هیئات مذهبی خارج از کشور و پشتیبانی قانونی و حقوقی به عنوان تعهدات کمیته فرهنگی ذکر شده است.

همچنین برقراری ارتباط با هیئت‌های مذهبی خارج از کشور، فراهم کردن بستر تکنیکی و فنی مناسب برای سرویس‌دهی به هیئات مذهبی خارج از کشور، اطلاع رسانی گسترده از برنامه‌های هیئت‌های مذهبی خارج از کشور که از سامانه هیئت آنلاین بهره می‌برند، وظایف سامانه هیئت آنلاین در این تفاهم‌نامه عنوان شده است.

سامانه جامع هیئت آنلاین به آدرس Heyatonline.ir به عنوان مرجع پخش زنده هیئات و مراسم‌های مذهبی فعالیت می‌کند و اپلیکیشن آن با بیش از ۴۲ هزار نصب فعال، محتوای سامانه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و ترافیک استفاده از آن برای کاربران در کلیه اپراتورها رایگان است.
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha