سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
مجید بیک زاده

حوزه/ معاون بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه استان تهران گفت: اساتید، طلاب و فضلای حوزه های علمیه در طول تاریخ همیشه درکنار مردم بوده و هستند و امروز خط مقدم تقسیل اموات کرونایی با اساتید و نخبگان بسیجی حوزه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در تهران، حجت الاسلام محید بیک زاده، معاون بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه استان تهران امروز در جلسه هم افزایی اساتید و روحانیون جهادی و مسئولان سازمان بهشت زهرا(س)، در محل جلسات این سازمان که با حضور مسئولان حوزه برادران و خواهران استان برگزار شد، اظهارکرد: به فضل الهی روحانیون و اساتید حوزه در کنار کارکنان خدوم و زحمتکش سازمان بهشت زهرا(س) از ابتدای موج اول کرونا توانسته اند بار سنگین تجهیز، تغسیل و خاکسپاری اموات کرونایی را منطبق با مسائل شرعی به نحو احسن انجام داده و این دغدغه مهم مومنین پایتخت را پاسخگو باشند.

استاد مدرسه علمیه امام خمینی (ره) تهران افزود: روحانیون و اساتید حوزه علمیه تهران علاوه بر رسیدگی به امور اموات کرونایی، با حضور در میان بازماندگان، نسبت به همدردی و کاستن آلام ایشان تلاش می نمایند.

در این جلسه، دکتر خال رئیس سازمان بهشت زهرا(س) با قدردانی از جهادگران روحانی، حضور اساتید حوزه در بهشت زهرا(س) را موجب  دلگرمی مردم و کارکنان این سازمان دانست و ادامه همکاری سازمان متبوع خود را با جهادگران روحانی خواستار شد.

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha