جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بازدید آیت الله موسوی جزایری از رسانه رسمی حوزه

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان گفت: نمی‌دانم به چه زبانی از طلاب و روحانیون تقدیر و تشکر کنم؛ جهاد آن‌ها به‌مثابه آیه «وَمَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعاً» است که امیدوارم این راه را با قدرت و عزم مضاعف ادامه دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، پس از فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر ورود دوباره نیروهای جهادی در میدان مبارزه با کرونا، جلسه‌ای در استان خوزستان به ریاست آیت‌الله موسوی جزایری برگزار شد که طی این جلسه، برنامه‌ریزی جهت اعزام گروه‌های جهادی در دستورکار ستاد مقابله با بحران نهادهای حوزوی خوزستان قرار گرفت.

هم‌اکنون قریب به یک ماه از برگزاری آن جلسه می‌گذرد و در این مدت اقدامات بسیار خوبی از سوی حوزویان خوزستان در زمینه خدمت‌رسانی به جامعه همچون «مواسات و همدلی»، «همراهی بیماران کرونایی»، «کمک به کادر درمان و پزشکی» و... صورت گرفته است.

به همین منظور، آیت‌الله موسوی جزایری، در گفتگو با «حوزه» ضمن خداقوت به جهادگران حوزه علمیه خوزستان، خواستار استمرار این حرکت‌های جهادی شد.

وی با اشاره به ابراز رضایت دکتر ابول‌نژادیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی خوزستان، نسبت به اقدامات انجام شده توسط طلاب و روحانیون اهوازی، گفت: به بنده گزارش دادند که حضور طلاب و روحانیون جهادی در بیمارستان باعث اثربخشی و تقویت روحیه بیماران و حتی در مواردی سبب نجات بیماران از مرگ شده است.

آیت‌الله موسوی جزایری، تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های بنده «حفظ سلامت جهادگرانی بود که به بیماران کرونایی خدمت‌رسانی می‌کردند»، اما بحمدالله مطلع شدم که آن‌ها نیز همچون پرستاران و کادر درمان از لباس‌های مخصوص استفاده می‌کنند.

رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، با تقدیر از کادر درمانی به‌ویژه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان خوزستان، گفت: ازآنجایی‌که قدرت این ویروس و محدودیت سرایت آن، نسبت به ماه‌های گذشته چند برابر شده، از همه مردم می‌خواهم که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، همان‌گونه که خودم هم رعایت می‌کنم.

 وی در پایان گفت: نمی‌دانم به چه زبانی از طلاب و روحانیون تقدیر و تشکر کنم؛ جهاد آن‌ها به‌مثابه آیه شریفه «وَمَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعاً» است که امیدوارم این راه را با قدرت و عزم مضاعف ادامه دهند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
    0 0
    ممنونیم حاج آقا