شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
توزیع مرغ

حوزه/ در روزهایی که نرخ مرغ، به شکل تصاعدی افزایش پیدا میکند و آرام آرام شاهد پر کشیدن این محصول در سبک غذایی خانواده ها هستیم، تعدادی از طلاب جهادی مدرسه علمیه رضویه هویزه، در اقدامی خداپسندانه، با جمع آوری کمک های مردمی، اقدام به خرید مرغ برای اهداء به خانواده های نیازمند کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، در روزهایی که نرخ مرغ، به شکل تصاعدی افزایش پیدا میکند و آرام آرام شاهد پر کشیدن این محصول در سبک غذایی خانواده ها هستیم، تعدادی از طلاب جهادی مدرسه علمیه رضویه هویزه، در اقدامی خداپسندانه، به سراغ افراد متمول و خیر رفته و با جمع آوری کمک های مردمی، اقدام به خرید مرغ برای اهداء به خانواده های نیازمند کرده اند.

در همین زمینه، حجت‌الاسلام عیسی ساعدی، مدیر مدرسه علمیه رضویه هویزه، در گفتگو با خبرنگار «حوزه»، بیان کرد: طلاب جهادی مدرسه علمیه رضویه هویزه موفق شدند با جمع آوری کمک های خیرین، قریب به ۲ هزار کیلو مرغ منجمد را تهیه و میان نیازمندان و خانواده‌های کم‌برخوردار توزیع کنند.

وی در ادامه از حضور پرشور طلاب این مدرسه علمیه در انجام فعالیت‌های جهادی خبر داد و اظهارداشت: طلاب مدرسه علمیه رضویه هویزه، با برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌های جهادی مختلف همواره درصحنه خدمت‌رسانی به مردم قرار دارند.

حجت الاسلام ساعدی، با تشریح فعالیت‌های جهادی مدرسه علمیه رضویه افزود: ازجمله فعالیت‌های جهادی طلاب این مدرسه علمیه می‌توان به تهیه و توزیع ۴۰ کیسه آرد در بین نیازمندان جهت پخت نان، تهیه و توزیع ۷۰ بسته غذایی و برگزاری رزمایش‌های کمک‌های مؤمنانه اشاره کرد.

مدیر مدرسه علمیه رضویه هویزه، اظهار کرد: یکی دیگر از فعالیت‌هایی که طلاب مدرسه علمیه رضویه هویزه در آن حضور مستمر داشته‌اند، مشارکت در طرح پخت غذا و توزیع آن در بین نیازمندان است که این فعالیت از زمان سیل خوزستان تابه‌حال ادامه داشته و تعداد زیادی از پرس‌های غذایی بعد از پخت، توسط طلاب توزیع‌شده است.

حجت‌الاسلام ساعدی، با اشاره به اهمیت کار فرهنگی در فضای مجازی گفت: با توجه به ظرفیتی که فضای مجازی، برای فرهنگ‌سازی در جهت مقابله با ویروس کرونا دارد، توسط طلاب مدرسه علمیه رضویه هویزه، گام‌های مثبتی جهت آموزش دادن شیوه مقابله با این ویروس و فرهنگ‌سازی جهت رعایت هرچه بیشتر مسائل بهداشتی صورت گرفته است.

مدیر مدرسه علمیه رضویه، در پایان افزود: این روزها با توجه به شیوع ویروس کرونا، بهترین فرصت برای خدمت‌رسانی به مردم و کسانی است که زندگی آن‌ها تحت تأثیر این ویروس منحوس قرار گرفته و به همین دلیل همه گروه‌های جهادی باید تمام همت خود را در جهت مقابله با  این بیماری به‌کارگیرند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha