شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ دومین نشست وبیناری بسیج.مقاومت و حوزه انقلابی

حوزه/جایگاه بسیج طلاب باید بازتعریف شود. چندمیلیون بسیجی توسط بسیج اساتید و طلاب هدایت می شوند. خوشبختانه تا کنون در ۸ استان توانستیم که بسیج استان را شکل دهیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به همت معاونت تربیتی و امورفرهنگی مجتمع حوزه ای صدر (مشکوة) دومین نشست وبیناری با موضوع بسیج؛ مقاومت و حوزه انقلابی امروز برگزار شد.

در این مراسم که ظهر امروز برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی؛ رئیس دفتر مقام معظم رهبری درقم و سردار شاهچراغی؛ فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب علیه السلام و مدیر این مجتمع حضور داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی در این مراسم با اشاره به ابعاد مختلف بسیج گفت: امام راحل این شجره طیبه را با اهداف الهی و اسلامی اصیل بنا نهادند و امروز شاهد این همه برکات هستیم.

وی تصریح کرد: جایگاه بسیج طلاب باید بازتعریف شود. چندمیلیون بسیجی توسط  بسیج اساتید و طلاب هدایت می شوند. خوشبختانه تا کنون در ۸ استان توانستیم که بسیج استان را شکل دهیم
وی با اشاره به این نکته که بسیج طلاب دارای سابقه دیرینه ای است اظهارکرد: باید این جایگاه تعریف شود، زیرا اولین قشری که امام دستور دادند که بسیج آن ایجاد شود، بسیج دانشجویان و طلاب بود.

مدیحه سرایی حاج مهدی سلحشور و تجلیل از تنی چند از فرزندان شهدای طلبه از دیگر برنامه های این مراسم بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha