پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ نشست خبری استاندار قم بمناسبت هفته دولت

حوزه/استاندار قم گفت: به دلیل همراهی مردم با سیاست های ستاد ملی کرونا وضعیت استان رو به بهبودی است اما محدودیت های کرونایی تا تغییر وضعیت قرمز قم ادامه خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، بهرام سرمست استاندار قم در حاشیه جلسه ستاد ملی کرونا که به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری برگزار شد، طی سخنانی ضمن تسلیت شهادت دانشمند فرهیخته دکتر محسن فخری زاده اظهار کرد: تلاش‌های مذبوحانه دشمنان نه تنها خللی در راه جهش علمی کشور ایجاد نخواهد کرد؛ بلکه ملت ما را در این مسیر مصمم تر خواهد نمود.

استاندار قم در ادامه با اشاره به گزارشات ارائه شده در جلسه ستاد ملی کرونا، با بیان اینکه در سطح کشور وضعیت شیوع کرونا تحت کنترل است گفت: پس از اعمال محدودیت‌ها علامت‌های مثبتی مشاهده شده است و امیدواریم تا پایان هفته جاری شاهد روند نزولی شیوع کرونا در سطح کشور باشیم.

سرمست همچنین با بیان اینکه طبق مصوبه ستاد ملی کرونا دستگاه هایی که  ارائه کننده خدمات ضروری هستند طبق روال سابق فعال خواهند بود بیان کرد: سایر ادارات دولتی با نظر ارشدترین مقام دستگاه می توانند تعداد پرسنل را به طوری که در روند ارائه خدمت به مردم خللی وارد نشود، کاهش دهند.

 وی تاکید کرد: در ارتباط با استفاده مردم از خدمات سازمان های دولتی، همراه داشتن کارت ملی یا کارت شناسایی معتبر که شماره ملی در آن ثبت شده باشد الزامی می باشد.

استاندار قم در بخش پایانی سخنان خود ضمن قدردانی از مردم فهیم استان قم برای رعایت پروتکلهای بهداشتی وضعیت استان قم را رو به بهبود توصیف کرد و افزود: خوشبختانه تعداد بستری ها و فوتی ها در بیمارستان های قم  روند نزولی دارد.

 سرمست خاطرنشان کرد: تا تغییر وضعیت قرمز استان قم  اعمال ممنوعیت ها ومحدودیت ها ادامه خواهند داشت.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha