شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 930457
۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
طلبه پژوهشگر

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه صاحب‌الزمان(عج) ماهشهر با بیان اینکه کلیه طلاب موظف‌اند ماهیانه یک مقاله علمی پژوهشی ارائه دهند، مدرسه علمیه صاحب‌الزمان(ع) را یک مدرسه موفق درزمینه علمی پژوهشی دانست.

حجت‌الاسلام مرتضی خوش‌بین، مدیر مدرسه علمیه صاحب‌الزمان(عج) ماهشهر، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، گروه جهادی مدرسه علمیه صاحب‌الزمان(عج) را یکی از قوی‌ترین گروه‌های جهادی ماهشهر دانست و ابراز داشت: در همان ابتدای شیوع بیماری کرونا فعالیت‌های گسترده‌ای از قبیل ضدعفونی کردن شهر، حضور در بیمارستان‌ها جهت ارائه خدمات، تغسیل، تکفین و تدفین اموات کرونایی و تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی به فقراء توسط گروه جهادی مدرسه علمیه انجام شده است.

وی در ادامه گفت: فعالیت‌های گروه جهادی مدرسه علمیه صاحب‌الزمان(عج)، فقط محدود به شهرستان ماهشهر نبوده و شهرهای امیدیه و شهر چمران را نیز در بر گرفته است.

مدیر مدرسه علمیه صاحب‌الزمان(عج) شهرستان ماهشهر، به مسئله آموزش طلاب اشاره کرد و گفت: کلیه دروس اصلی طلاب به‌صورت مجازی صورت می‌گیرد؛ ولی کلاس‌های جانبی مانند اخلاق، حفظ قرآن، و روانشناسی هفته‌ای یک‌بار به‌صورت حضوری در فضای باز و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام خوش‌بین، در پایان با بیان اینکه کلیه طلاب موظف‌اند ماهیانه یک مقاله علمی پژوهشی ارائه دهند، مدرسه علمیه صاحب‌الزمان(عج) را یک مدرسه موفق درزمینه علمی پژوهشی دانست و خاطرنشان کرد: با نگاه به سابقه علمی پژوهشی مدرسه علمیه صاحب‌الزمان(عج)، می‌توان فهمید که در این زمینه یک مدرسه موفق بوده و طلاب مدرسه تحقیقات خوبی را ارائه داده‌اند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha