جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حمید شهریاری

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی طی پیامی، انتصاب حجت‌الاسلام و المسلمین علی محمدی‌سیرت به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی طی پیامی، انتصاب حجت‌الاسلام و المسلمین علی محمدی‌سیرت به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

برادر گرامی جناب حجت‌الاسلام و المسلمین علی محمدی‌سیرت - زیدعزه العالی
مسئول محترم نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه

سلام علیکم

انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که نشان از لیاقت، مدیریت و تعهد اسلامی شما است، تبریک می گویم.

بی شک حضور موثر و خالصانه جنابعالی و همکاران مخلص، ولایتمدار و محبوب آن مجموعه در عرصه های گوناگون، عامل پیشرفت، پویایی و ثبات وحدت بین مسلمانان جهان و نیز استمرار مقاومت اسلامی بوده و خواهد بود.

اینجانب با آرزوی علو درجات شهداء مقاومت در سراسر جهان، توفیق و سربلندی حضرتعالی و همکاران محترمتان رادر تحقق اهداف و آرمان های الهی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه پیروی ازمنویات مقام معظم رهبری مدظله العالی و مجاهدت در طریق رهروان مکتب ولایت و شهادت، خصوصا سردار بزرگ سپاه اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از درگاه خداوند متعال مسالت می نمایم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha