جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
طرح شهید سلیمانی در بوشهر

حوزه/ با حضور مسئولین سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، طرح شهید سلیمانی با توزیع دو هزار و ۵۰۰ سبد معیشتی بین نیازمندان در بوشهر اجرا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، با حضور مسئولین سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، طرح شهید سلیمانی با توزیع دو هزار و ۵۰۰ سبد معیشتی بین نیازمندان در بوشهر اجرا شد.

حجت الاسلام سید ناصرالدین نوری زاده در آیین توزیع بسته‌های کمک معیشتی اداره کل اوقاف استان بوشهر، گفت: در راستای لبیک گفتن به فرمان مقام معظم رهبری در ارتباط با طرح مواسات و کمک مؤمنانه، تاکنون هشت مرحله از ۱۰ مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شده است.

معاون امور مجلس و استان‌های سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: سازمان اوقاف در راستای اجرای نیات واقفین در سراسر کشور در هشت مرحله گذشته تعداد یک میلیون و ۲۰۵ هزار بسته غذایی کمک معیشتی شامل نیازهای اولیه خانوار را تدارک دیده است.

نوری زاده ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود در ۱۰ مرحله طرح رزمایش کمک‌های مومنانه نزدیک به ۲ میلیون بسته معیشتی در میان نیازمندان کشور توزیع شود.

معاون امور مجلس و استان‌های سازمان اوقاف و امور خیریه  اظهار داشت: در زمان حاضر جهاد اکبر کمک به یکدیگر است و رفع نیاز نیازمندان است و در این زمینه همه ارگان‌ها، نهادها و سازمان‌ها باید دست به دست هم دهند تا ویروس کرونا را به نحو شایسته پشت سر بگذاریم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر نیز در این آیین گفت: این اداره کل در قالب طرح شهید سلیمانی تعداد دو هزار و ۵۰۰ بسته کمک معیشتی هر یک به ارزش ۳۰۰ هزار تومان تهیه کرده است که در میان نیازمندان استان توزیع می‌کند.

حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل پور افزود: این بسته‌های معیشتی که از محل نیات واقفان استان تهیه شده است شامل ۱۰ کیلو برنج، دو بسته ماکارونی، دو بسته سویا، یک عدد قوطی رب گوجه و دو قطعه مرغ است.

وی یادآورشد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر در هشت مرحله کمک‌های مؤمنانه ۴ میلیارد تومان از محل نیات واقفان را جهت اهدای بسته‌های معیشتی به نیازمندان اختصاص داده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر از خیران خواست، در صورت توان با اداره‌های اوقاف استان همکاری کنند تا در کنار نیات واقفان از کمک‌های مومنانه خیران نیز برای تهیه و توزیع بسته‌های کمک معیشتی استفاده شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha