سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تقدیر از مدیر کل سابق سازمان و تبلیغات بوشهر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با اهدای لوح تقدیری از تلاش ها و زحمات حجت الاسلام سروستانی در طول حضور هفت ساله خود در اداره کل تبلیغات استان و همکاری مستمر ایشان با حوزه علمیه تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری، مدیر حوزه علمیه استان بوشهر صبح امروز در دیدار با حجت الاسلام سروستانی مدیر کل سابق تبلیغات اسلامی استان بوشهر با تقدیر از تلاش های وی در طول حضور هفت ساله خود در این سمت، گفت: در این مدت فعالیت ها و تعاملات بسیار خوبی بین حوزه علمیه و سازمان تبلیغات ایجاد شد که جا دارد از این همکاری های صورت گرفته تشکر کرد.

وی حوزه علمیه و سازمان تبلیغات را دو نهاد انقلابی عنوان کرد و ابراز داشت: این دو نهاد همچون دو برادر در کنار یکدیگر در جهت ارتقای سطح دینی، معرفتی و فرهنگی جامعه تلاش می کنند و همکاری این دو نهاد می تواند فضایی اثربخش‌تر را در سطح جامعه ایجاد کند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن و رسالت سخت نهادهای دینی در این برهه از تاریخ، گفت: امروز دشمن از همه ابزارهای خود در جهت ضربه به نظام و تغییر عقاید مردم استفاده می کند و همین کار را برای روحانیون و مبلغان دینی سخت تر می کند که لازم است در جهت روشنگری بسیاری از شبهات برنامه ریزی مدونی صورت گیرد تا مردم سردرگم این ضد تبلیغ دشمن نشوند.

حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی نیز در این جلسه با تقدیر از همکاری حوزه علمیه استان در تعامل با سازمان تبلیغات گفت: روحانیون در همه عرصه ها به خوبی عمل کردند به ویژه طی چند سال اخیر و در اتفاقات و حوادثی همچون زلزله، سیل و یا بیماری کرونا، روحانیون نشان دادند که روحیه جهادی بالایی دارند.

مدیر کل سابق تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: امروز سطح توقع مردم از حوزه علمیه بالا رفته است و تنها علم و تحصیل را از روحانی انتظار ندارند، بلکه توقع مردم حضور به موقع روحانیون در صحنه های مختلف است کما اینکه این مسئله را به خوبی روحانیون در اتفاقات اخیر همچون سیل و زلزله نشان دادند و امروز نیز با تشکیل نهضت بیمار، نهضتی ایثارگرانه برای خدمت رسانی به بیماران و کادر درمانی نشان دادند.

گفتنی است، در این نشست، حجت الاسلام خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با اهدای لوح تقدیری از تلاش ها و زحمات حجت الاسلام سروستانی در طول حضور هفت ساله خود در اداره کل تبلیغات استان و همکاری مستمر ایشان با حوزه علمیه تقدیر کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha