پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری از مناطق سیل زده دشتستان از جمله شهر وحدتیه و روستای شول در شهرستان دشتستان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، صبح امروز حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از مناطق سیل زده دشتستان از جمله شهر وحدتیه و روستای شول در شهرستان دشتستان بازدید کرد.

در این بازدید وی ضمن مشاهده خسارات و آسیب‌های وارده به مردم سیل زده، با اشاره به مسائل و مشکلات، خواستار رسیدگی به مردم سیل زده از سوی مسئولان شد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری در حاشیه این بازدید و در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در حادثه ناگوار سیل عوامل مختلفی در عرصه ایجاد آن نقش دارد که مهم‌ترین آنها پیشگیری است.

امام جمعه بوشهر افزود: تقاضا می‌کنم از فرماندار دشتستان، بخشداران و شهرداران در این مناطق که در این رابطه تدابیر جدی و علمی داشته باشند.

وی بیان کرد: این سیل مشکلات زیادی به وجود آورده که الحمدلله با تلاشی که گروه‌های مردمی و جهادی، سپاه، بسیج، نیروهای استانداری، فرمانداری و بخشداری و همه عزیزان داشته‌اند، ضریب آسیب را خیلی کاسته‌اند اما آسیب هنوز وجود دارد و باید تلاش جهادی در رابطه صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: خداوند توفیق داد امروز خدمت مردم عزیز در این مناطق رسیدم و از نزدیک مشکلات آنها را مشاهده کردم که متأسفانه به زندگی مردم آسیب‌های جدی وارد شده است.

وی ادامه داد: بنده در همان ساعات اولیه این حادثه سریعاً با ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و بنیاد مستضعفان کشور تماس گرفتم و از طرف آقای استاندار نیز با معاون رئیس جمهور تماس گرفته شد و همگی قول مساعد دادند که در این زمینه مساعدت و کمک‌های لازم را انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری افزود: دیروز اولین جلسه جهت بررسی و رفع این مشکلات تشکیل شد و امروز عصر نیز دومین جلسه در این رابطه برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

 امام جمعه بوشهر بیان کرد: در این رابطه ان شاءالله تدبیر شود سازه‌های مدیریت کنترل سیل در استان تصحیح شود، آسیب‌هایی که حوزه‌های عمرانی دیده برطرف شود و خسارتی که مردم دیده‌اند نیز سریعاً باید مسئولین جبران کنند.

وی افزود: لازم است در اینجا از گروه‌های جهادی تشکر بسیار ویژه داشته باشم که همان زمانی که سیل آغاز شد تمام زندگی خود را رها کرده و در صحنه مستقر و مشغول خدمت رسانی به مردم شدند و این نشان از روحیه جهادی، ایثارگری و خدمت به مردم دارد و این یادگار ارزشمند امام راحل عظیم الشأن و هدایت‌های مقام معظم رهبری معظم در عرصه بسیج و گروه‌های جهادی است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha