شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام منابی رییس اداره تبلیغات اسلامی اهواز

حوزه/ طرح امام محله باهدف انسجام‌بخشی به فعالیت فرهنگی محلات، کم کردن آسیب‌های اجتماعی و همچنین تقویت کنشگران فرهنگی محلات در سازمان تبلیغات اسلامی راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، طرح امام محله که برگرفته‌شده از مبانی اصیل اسلام و انقلاب است، باهدف انسجام‌بخشی به فعالیت فرهنگی محلات، کم کردن آسیب‌های اجتماعی و همچنین تقویت کنشگران فرهنگی محلات در سازمان تبلیغات اسلامی راه‌اندازی می‌شود.

حجت‌الاسلام منابی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی اهواز، در این خصوص اظهار داشت: بحمدالله پس از گذشت ۶ ماه از اجرای این طرح در شهر اهواز، هم‌اکنون تثبیت و گسترش یافته و پس از برگزاری جلسات متعدد با حضور فعالان فرهنگی، تصمیم به تشکیل قرارگاه فرهنگی متمرکز بر بحث طرح امام محله گرفته شد.

وی افزود: در این قرارگاه فرهنگی مباحثی همچون آموزش و توانمندسازی کادر مساجد با مباحث روز و مورد نیاز، ایجاد شبکه عملیات مشترک، تقویت بعد معنوی و اعتقادی، سلسله جلسات هم‌اندیشی فرهنگی دنبال خواهد شد.

شایان‌ذکر است این طرح با نظارت و هماهنگی امام‌جمعه شهرستان اهواز و نماینده ولی‌فقیه در استان در حال انجام و پیگیری است و ان‌شاءالله در آینده‌ای نزدیک اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام می‌گردد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha