چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
نهج البلاغه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه مجتهده امین وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی از برگزاری سلسله جلسات نهج البلاغه در مسیر زندگی با هدف ترویج گفتمان نهج البلاغه به همت این مدرسه خبر داد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری حوزه، خانم قاسم پور در گفت‌وگویی اظهار داشت: کتاب شریف نهج البلاغه به عنوان گنجینه ای گرانبها برای همه انسانها در همه دوران قابل استفاده بوده است و انسان ها می توانند با رهنمودهای ارزشمند آن به رشد و کمال معنوی دست پیدا کنند.

وی با اشاره به مشکلات و مسائلی که امروز گریبان گیر جامعه شده است، گفت: کلام گوهر بار امیرالمومنین علی(ع) می تواند علاج دردها و راهگشای بسیاری از مشکلات باشد و لازم است که بیش از پیش به نهج البلاغه و محتوای عمیق و انسان‌ساز آن توجه شود.

مدیر مدرسه علمیه مجتهده امین دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: با توجه به ضرورت تهذیب و تزکیه به همراه تحصیل علم و نیاز و علاقه طلاب به شرکت در جلسات اخلاق به صورت مستمر و سلسله وار، با حضور و ارائه خانم عصمت همتی «دکترای فلسفه و کلام اسلامی و عضو هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان»، سلسله جلسات نهج البلاغه در مسیر زندگی با هدف ترویج گفتمان نهج البلاغه برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: طلاب و عموم علاقه مندان می توانند روزهای دوشنبه ساعت ۹ صبح از طریق نشانی dte.bz/amin1 در سلسله جلسات نهج البلاغه در مسیر زندگی، شرکت نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • احدی IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    0 1
    سلام. ببخشید وقتی در حوزه اساتید نهج البلاغه هستند چرا یک کسی که دکترای فلسفه داره، نهج البلاغه درس بده؟؟؟
  • فرزانه ثاقب فرد IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    0 0
    سلام با تشکر از کلاس خوبی که برگزار کردید کلاس نهج البلاغه ...... به نظر بنده برای تدریس یک مبحث تخصص لازم است والزاما نباید متاسب با رشته تحصیلی باشد.