پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حوزه نیوز خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام جایمند، مدیر مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) شهر الوان، با دکتر کعب عمیر، نماینده شهرستان شوش دانیال(ع) در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، حجت‌الاسلام جایمند، مدیر مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) شهر الوان، شامگاه گذشته با دکتر کعب عمیر، نماینده شهرستان شوش دانیال(ع) در مجلس شورای اسلامی در خصوص مسائل فرهنگی منطقه الوان و حومه  دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار حجت‌الاسلام جایمند، مدیر مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) شهر الوان، ضمن گزارشی از مسائل فرهنگی منطقه و تشکر از دکتر کعب عمیر، بابت اهتمام به کارهای فرهنگی اظهار داشت: متأسفانه مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) شهر الوان، فاقد ساختمان بوده و هم‌اکنون طلاب آن در ساختمانی که اداره ارشاد به‌طور موقت در اختیار این مدرسه گذشته در حال تحصیل هستند.

در ادامه دکتر کعب عمیر، نماینده شهرستان شوش دانیال(ع) در مجلس شورای اسلامی از میزان اندک بودجه تصویب‌شده برای فرهنگ و تبلیغات دینی، ابراز تأسف کرد و گفت: بنده با تمام توان در خصوص کارهای فرهنگی همکاری و حمایت کامل را انجام می‌دهم.

در پایان این دیدار، نماینده شهرستان شوش دانیال(ع) در مجلس شورای اسلامی قول داد که پیگیری‌های لازم در خصوص رفع مشکلات مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) شهر الوان را انجام دهد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha