جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حسام بدران عضو دفتر سیاسی حماس

حوزه/ حسام بدران عضو دفتر سیاسی حماس گفت: جنبش حماس همچنان حافظ مبانی و وفادار به شهداست و در مسیر بنیانگذاران آن حرکت می کند و هیچ تغییری نکرده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حسام بدران مسئول روابط ملّی جنبش مقاومت اسلامی حماس و عضو دفتر سیاسی این جنبش با بیان اینکه حماس پاکی و اصالت اندیشه خود را حفظ کرده و قدرتمند تر، مستحکم تر و شجاع تر شده است، افزود: حماس همچنان حافظ مبانی و وفادار به شهداست و در مسیر بنیانگذاران آن حرکت می کند و هیچ تغییری نکرده است.

۱۴ دسامبر سالگرد تأسیس جنبش مقاومت اسلامی حماس است که در سال ۱۹۷۸ در نوار غزه تأسیس شد.

وی تأکید کرد: مقاومت با تمامی انواع آن، پایه و اساس عملکرد جنبش حماس است و این جنبش در فکر، شیوه، فرهنگ، آموزش،آمادگی و اقدامات در مسیر مقاومت حرکت می کند.

جنبش حماس از محبوبیت مردمی و حمایت عربی و اسلامی برخوردار است

بدران ادامه داد: جنبش حماس امروز از محبوبیت گسترده مردمی و حمایت بزرگ امت عربی و اسلامی برخوردار است و به خاطر صداقت و موضع آشکاری که دارد، مورد احترام طرف های مختلف است.

عضو ارشد حماس با بیان اینکه این جنبش امروز علی رغم گسترده بودن میدان های حضور، از همستگی و انسجام داخلی برخوردار است، افزود: دستاورد در جنبش حماس منوط به تلاش دسته جمعی و متکامل و متراکم است و این جنبش هر سال که از عمرش می گذرد رو به تعالی و پیشرفت است و به یاری خداوند اطمینان دارد و تا آزادی و بازگشت بر این عهد باقی خواهد ماند.

وی خطاب به ملت فلسطین گفت: حماس از شماست و امانتدار شما بوده و برای تحقق منافع شما تلاش می کند و آن را بر منافع حزبی و شخصی مقدم می دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha