جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام حمید حسن زاده /امام جمعه میاندوآب

حوزه/ حجت الاسلام حسن زاده با بیان این که با توجه به در پیش بودن بارش ها اگر زیرساخت های لازم مد نظر قرار نگیرد، میاندوآب به اهوازی دیگر تبدیل خواهد شد، تصریح کرد: باید تدابیر لازم برای مدیریت آب  و فاضلاب میاندوآب در نظر گرفته شود تا در صورت بارش های زیاد، مشکلاتی برای شهروندان ایجاد نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان غربی حجت‌الاسلام حمید حسن زاده، امروز در نشستی با شهردار و اعضای شورای شهر میاندوآب با بیان این که مسئولیت وموقعیت های دنیا امتحان الهی است و روز قیامت از مسئولیت ها سوال می شود، اظهار داشت: باید در موقعیت ها مراقب امانت ها خصوصا حق الناس و بیت المال باشیم.

وی ادامه داد: اولویت های شورای شهر باید در تنظیم بودجه سال آینده نیازهای واقعی شهرستان باشد و در این مسئله به مناطق حاشیه شهر و زیرساخت مسکن های مهر توجه شود.

امام جمعه میاندوآب در ادامه با تاکید بر ساماندهی دست فروشان شهرستان و رفع سد معبر توسط شورای شهر و شهرداری، گفت: از مهم ترین نیازهای اصلی شهرستان میاندوآب وجود یک پارک برای بانوان است که باید شورای شهر و شهرداری ساخت آن را در دستور کار خود قرار دهند.

وی با بیان این که با توجه به در پیش بودن بارش ها اگر زیرساخت های لازم مد نظر قرار نگیرد، میاندوآب به اهوازی دیگر تبدیل خواهد شد، تصریح کرد: باید تدابیر لازم برای مدیریت آب  و فاضلاب میاندوآب در نظر گرفته شود تا در صورت بارش های زیاد، مشکلاتی برای شهروندان ایجاد نشود.

وی با بیان این که دفتر امام جمعه میاندوآب همیشه به روی شهروندان و مسئولین برای همفکری جهت حل مشکلات باز است، اضافه کرد: دیدگاه شهرداری به آرامستان شهرستان نباید به عنوان یک منبع درآمد باشد بلکه در این مسئله باید حال مردم هم ملاحظه شود.

توصیه بر برند سازی از قند میاندوآب و راه اندازی کارخانه آسفالت به عنوان یک منبع درآمد پایدار از دیگر توصیه های امام جمعه میاندوآب به شورای شهر بود.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha