جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سبک زندگی منتظرانه.jpg

حوزه/ به مناسبت هفته پژوهش، کرسی آزاد اندیشی «سبک زندگی منتظرانه از منظر هویت ها و نقش های جنسیتی» با مشارکت مدارس علمیه خواهران شمال شرق استان تهران برگزار می شود.

خانم فاطمه حبیبی، مدیر مدرسه علمیه مشکات اندیشه خواهران، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اعلام این خبر، گفت: به مناسبت هفته پژوهش، کرسی آزاد اندیشی «سبک زندگی منتظرانه از منظر هویت ها و نقش های جنسیتی» با مشارکت مدارس علمیه خواهران شمال شرق استان تهران، روز سه شنبه ۹۹/۹/۲۵ ساعت ۱۳ به صورت مجازی در سامانه سیما برگزار می شود.

وی افزود: در این نشست، خانم دکتر معین الاسلام به عنوان ارائه دهنده بحث و حجت الاسلام رضایی آدریانی به عنوان منتقد، به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

مدیر مدرسه علمیه مشکات اندیشه خواهران در ادامه با اشاره به اهمیت موضوع این نشست، ابراز داشت: در این نشست مباحث مهمی از جمله جایگاه هویت جنسیتی و نقش آن در جسم و روح انسان مورد بررسی قرار خواهد گرفت. معنای وارونگی جنسیتی در روایات آخرالزمان یکی دیگر از بحث های مهم در این نشست خواهد بود اینکه مراد از وارونگی جنسیتی تغییر جنسیت است یا تغییر هویت و نقش های جنسیتی است و یا دامنه جنسیت در جسم در چه حدی است و نظایر این موضوعات در این نشست مطرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

 حبیبی در پایان با بیان اینکه این نشست با مشارکت طلاب و اساتید مدارس علمیه خواهران شمال شرق استان تهران برگزار می شود، خاطرنشان کرد: علاقه مندان به شرکت در این نشست علمی می توانند به نشانی https://b۲n.ir/۲۵۱۳ در سامانه سیما مراجعه کنند. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha