جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام حیدری

حوزه / رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: موضوع وحدت حوزه و دانشگاه از ظرفیت‌های کم‌نظیر و بی‌بدیلی است که اگر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های حوزه و دانشگاه را در عرصه مدیریت اجتماعی به معنای عام به صحنه بیاورد، قطعاً شاهد تحولاتی عظیم در پیشرفت و سرفرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی در دنیای امروز خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حسین حیدری، صبح امروز در نشست وحدت حوزه و دانشگاه که به میزبانی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد گفت: وحدت حوزه و دانشگاه یکی از با برکت ترین پیامدها و محصولات انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشانکرد: طرح مسئله وحدت حوزه و دانشگاه را می توان از آثار انقلاب فرهنگی دانست که با بهره گیری از رهنمودهای حضرت امام خمینی(ره) در سال ۵۹ آغاز شد.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) گسترش پژوهش های علمی و معارف بلند و عمیق اسلام را به عنوان هداف اصلی دنبال می کرد و این آرمان بلند؛ دانشگاه و حوزه را برای تلاش مشترک به سوی هم کشاند.

حجت الاسلام حیدری بیان کرد: حقیقتاً از اول پیروزی انقلاب اسلامی که با تفکر و نوآوری شهید مفتح موضوع وحدت حوزه و دانشگاه مطرح شد، تا به امروز پیشرفت‌ها و اتفاقات شگرفی در صحنه جامعه افتاده است که قطعاً مرهون تلاش اساتید و فرهیختگان حوزه و دانشگاه است.

وی اظهار کرد: موضوع وحدت حوزه و دانشگاه از ظرفیت‌های کم‌نظیر و بی‌بدیلی است که اگر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های حوزه و دانشگاه را در عرصه مدیریت اجتماعی به معنای عام به صحنه بیاورد، قطعاً شاهد تحولاتی عظیم در پیشرفت و سرفرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی در دنیای امروز خواهیم بود.

رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قزوین بیان کرد: موضوع وحدت حوزه و دانشگاه که به تعبیر حضرت امام خمینی(ره) بحمدالله توانسته فرهیختگان و نخبگان و مغز متفکر جامعه را از حوزه و دانشگاه در کنار هم گرد بیاورد، ظرفیت واقعاً بی‌بدیلی است.

حجت الاسلام حیدری تصریح کرد: وحدت و همفکری این دو نهاد علمی در راستای تعالی و کرامت انسان‌ها از اهداف بلند نظام است که باید برای رسیدن این هدف مهم تمام تلاش خود را انجام دهیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha