جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شهید گمنام

حوزه/مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر یکی از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس که در منطقه شلمچه به شهادت رسیده بود امروز با حضور مسئولان و مردم شهر توپ آغاج، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر یکی از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس که در منطقه شلمچه به شهادت رسیده بود، امروز با حضور مسئولان و مردم شهر توپ آغاج با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.

حجت الاسلام حکمت حکیمی فر، امام جمعه توپ آغاج در این مراسم عنوان کرد: شهیدان همواره زنده هستند و در نزد پرورگار خویش روزی خود را می گیرند و از سوی دیگر اعمال همه ما توسط این عزیزان دیده می شود، لذا باید در اعمال خود بسیار دقیق باشیم.

امام جمعه شهر توپ آغاج ادامه داد: امروز در این مراسم معنوی بار دیگر یاد و خاطره هشت سال ایثار و فداکاری جوانان این سرزمین در مقابل دشمن بعثی زنده شد.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار بیان داشت: مردم ولایتمدار شهر توپ آغاج در دوران هشت سال دفاع مقدس همواره حضوری فعالانه در جبهه ها داشتند و رزمندگان زیادی از این دیدار به جبهه های حق علیه باطل شتافتند.

امام جمعه توپ آغاج بیان کرد: پیشنهاد بر این بود که پیکر این شهید بزرگوار در محل برگزاری آیین سنتی ماه محرم به نام حسن و حسین که یکی از مراسم‌های ویژه مردمان این دیار است، به خاک سپرده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha