دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تقدیر از کادر ردرمان بیمارستان ضیایی اردکان

حوزه/ معاون فرهنگی مرکز تخصصی فقه و اصول فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) اردکان گفت: تلاش‌های جهادی و بی‌وقفه کادر درمان، سبب تأمین آرامش مردم می شود.

خانم خدیجه قلی پور در گفت و گو با  خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد با تبریک ولادت حضرت زینب(سلام الله علیها) و روز پرستار گفت: حضرت زینب(س) اسوه صبر و عفت با پرستاری از داغدیدگان و مصیبت‌دیدگان کربلا، مکتب اسلام را پیروز و سربلند کرد.

 وی، الگوگیری از سیره و منش اهل بیت(علیهم السلام) و آن خاندان را بهترین مسیر برای تأمین زندگی مادی و معنوی و بخصوص در شرایط امروز جامعه دانست و تأکید کرد: کامل بودن دین اسلام با تعالیم قرآن و دستورات بزرگان دین ما مسیر زندگی ما را در همه مشکلات هموار می‌کند.

معاون  فرهنگی مرکز تخصصی فقه و اصول فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) اردکان تقدیر و تشکر از پرستاران را وظیفه همگانی دانست و گفت: دراین شرایط شیوع کرونا و تلاش‌های بی‌وقفه کادر درمان که با زحمات و جهاد خود آرامش مردم را تأمین می‌کنند این مرکز برای تقدیر از زحمات و تلاش‌های این مجموعه و با هدف تغذیه روحی و معنوی این قشر در کنار تغذیه جسمی، تعداد ۳۰ بسته میان وعده غذایی به همراه کتابچه «حدیث عنوان بصری» تهیه و برای کادر درمان و بخش بیماران کرونایی بیمارستان ضیایی ارسال شد.

قلی پور تأکید کرد:  دستورات بهداشتی که در دین ما وارد شده است خود درمان و راهگشای بسیاری از مشکلات و بیماری‌هاست؛ «حدیث شریف عنوان بصری» از امام جعفر صادق(علیه السلام) نقل شده و مرحوم مجلسی آن را در بحارالانوار آورده است که دربردارنده مطالب جامع و پرباری در بیان حقیقت عبودیت و ریاضت نفس و بردباری و کیفیت تحصیل علم و کیفیت و مقدار غذا و بیان مقام تسلیم و رضاست که برای تمام رهروان راه حق نقل شده است و همواره مورد عنایت و سفارش علمای ما بوده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha