پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
روز پرستار در مدرسه جم

حوزه/ مدیر و معاونان مدرسه حضرت معصومه (س) جم با حضور در بیمارستان این شهر ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، از زحمات آنان تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بوشهر، مدینه جعفری مدیر مدرسه علمیه حضرت معصومه (س) جم و معاونان مدرسه، به مناسبت میلاد حضرت زینب کبری«س» و بزرگداشت مقام پرستار، در بیمارستان شهر جم حضور یافته و  با پرستاران این بیمارستان دیدار کردند.

جعفری ضمن تبریک فرارسیدن میلاد فرخنده حضرت زینب سلام الله علیها گفت: ولادت بزرگ پرستار سرزمین کربلا و قیام عاشورا مظهر صبر و شکیبایی، اسوه صبر و نجابت و زینت انسانیت خانم حضرت زینب (س) به عنوان روز پرستار که نشان دهنده ارزش والای این شغل شریف است، نامگذاری شده است.

وی عنوان کرد: انجام تکلیف الهی بر اساس شناخت موقعیت و ولایت مداری سبب شد تا حضرت زینب «س» به یک قهرمان در تاریخ معرفی شود که پرستاران وظیفه شناس با تأسی از عشق و ایثار حضرت زینب «س» در این راه صادقانه خدمت کنند.

جعفری ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بی شائبه پرستاران، گفت: پرستاران  نشان دادند که در راستای خدمات برای نجات انسانی حاضرند از جان خویش بگذرند همچنان که در این ایام بیماری کرونا دیدیم که چگونه پرستاران کشور عزیزمان در عرصه خدمت به فیض شهادت نائل آمدند.

 مدیر مدرسه علمیه حضرت معصومه(س) جم از همگان خواست دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا را جدی بگیرند و طبق سفارش مقام معظم رهبری مداومت در قرأئت دعای هفتم صحیفه سجادیه داشته باشند.

 در پایان این دیدار با اهدای شاخه گل از پرستاران بیمارستان جم تقدیر به عمل آمد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha